לי קארסלי: "ישראל נבחרת שקשה לנצח, נצטרך להיות במיטבנו"

play
מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, לי קארסלי | GettyImages, Lewis Storey
מאמן נבחרת אנגליה הצעירה בריאיון ללירן שכנר לפני חצי גמר היורו 01:03

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה בשיחה עם ספורט1 לקראת חצי גמר היורו (רביעי, 19:00, ספורט1): "החוזק העיקרי שלה זו הרוח הקבוצתית"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הצעירה עשתה היסטוריה כאשר העפילה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21 והעפילה למשחקים האולימפיים בקיץ 2024 בצרפת, אבל בשביל להדהים את אירופה כולה ולרשום את אחת הסנסציות הגדולות של השנה בדרך לגמר היורו היא תצטרך לנצח את נבחרת אנגליה החזקה, שנחשבת לפייבוריטית הברורה להניף את הגביע.

נבחרת שלושת האריות כבר זכתה בעברה פעמיים באליפות אירופה עד גיל 21, אבל בשנות האלפיים הגיעה רק שלוש פעמים לחצי הגמר, בפעם היחידה שעלתה לגמר הובסה 4:0 על ידי גרמניה בקיץ 2009. למרות כל הציפיות הגבוהות מהנבחרת שעמוסה בשחקני פרמיירליג, המאמן לי קארסלי שיבח את גיא לוזון ונבחרת ישראל בשיחה שערך עם לירן שכנר לקראת חצי הגמר.

לי קארסלי, מאמן נבחרת אנגליה הצעירה
לי קארסלי | GettyImages, MB Media

"אנחנו צופים בישראל כבר תקופה ארוכה", הבהיר קארסלי, שנבחרתו גברה על ישראל ללא יותר מדי קושי בשלב הבתים לפני עשרה ימים, "היה מעניין לעקוב אחרי הקמפיין של ישראל, זו נבחרת שמאוד קשה לנצח, מאוד מאורגנת ומאומנת היטב שיודעת לעבור בין 2-3 שיטות משחק. היה מעניין לראות אותם משחקים בפלייאוף ועוברים את אירלנד בדו קרב פנדלים, הם הראו שיש להם דרכים שונות שהם יכולים לשחק וזו נבחרת שאנחנו מאוד מכבדים".

לשאלה אם יש שחקנים ישראלים שראויים לשחק בנבחרת אנגליה ענה: "לא הייתי רוצה להחליף אף אחד מהשחקנים שלי אם לומר את האמת, אבל אני חושב שיש לישראל שחקנים טובים והחוזק העיקרי שלה זו הרוח הקבוצתית. הם מאוד לוהטים לייצג את המדינה שלהם והתמודדנו מול סיטואציה כזו הרבה בקמפיין שלנו. אני לא חושב שישראל תבוא להעביר את הערב, אלא תגיע במטרה לנצח וברור שנצטרך להיות במיטבנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי