אברהם גרנט לגארת' סאות'גייט: אתה חייב לגנות את מעשי החמאס

play
אברהם גרנט | GettyImages, Phil Cole
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.10 04:35

המאמן הישראלי במסר לקולגה שגיבה את ההתאחדות האנגלית: "להתבטא נגד ברבריות ורוע זה לא לבחור צד. זה רק להיות אנושי"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אברהם גרנט שלח מסר לקולגה שלו מנבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, על רקע דבריו של האחרון שלשום (שישי) לגבי החלטה ההתאחדות האנגלית שלא לעמוד לצד ישראל במלחמה מול החמאס.

גרנט העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון שבכותרת שלו נכתב: "לדבר בשם האנושות נגד הברבריות והרוע זו לא בחירת צד". המאמן הישראלי אמר: "יש לי מסר לגארת' סאות'גייט, אליו יש לי המון כבוד כאדם וכמאמן טוב מאוד. ראיתי את ההצהרה שלך היום. אתה לא חייב לבחור צד. אתה יכול כן לבחור לגנות מה שראינו בסרטונים. ילדים שראשם נערף, נשים שנשרפו בעודן בחיים. אתה רק צריך להיות אנושי. אפילו אם אחי היה עושה את זה, לא הייתי מקבל את זה והייתי מגנה את זה. אני מכיר הרבה פלסטינאים, הם חברים טובים שבאים לראות כדורגל מעזה ומהגדה המערבית. הם לא מקבלים את מעשי הרוצחים. הם התקשרו אליי ואמרו לי 'זה לא האסלאם'. אני מכיר את האסלאם מצוין, זו דת נפלאה. הם אוהבי אדם ומנומסים מאוד. אתה יכול להישאר בעמדה שלך ועדיין לגנות את רצח הילדים, הנשים וכל בני האדם. אתה חייב לעשות את זה למען האנושות".

הדברים, כאמור, הגיעו בעקבות החלטת ההתאחדות האנגלית שלא להעיר את קשת אצטדיון וומבלי בצבעי דגל ישראל לפני משחקה של הנבחרת המקומית, אלא רק לעלות עם סרטים שחורים ולקיים דקת דומיה לזכר הקורבנות "בשני הצדדים". סאות'גייט התייחס לצעד הזה ואמר: "קשה לעשות צדק בנושא הזה ב-10 דקות. בהתאחדות ניסו לעשות את הדבר הנכון"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי