אופ"א אישרה: המשחק בין קוסובו לישראל ייערך ב-12 בנובמבר

play
אוסקר גלוך נבחרת ישראל | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10 06:45

אלון חזן ושחקניו יתארחו בפרישטינה שלושה ימים אחרי מחזורי קונפרנס ליג וליגה אירופית, יקיימו ארבעה משחקים בתשעה ימים. הקבוצות האירופיות יחויבו לשחרר רק ליגיונר אחד

(גודל טקסט)

אופ"א אישרה הלילה (שני) את התכנית שאליה התכוננו בהתאחדות לכדורגל: משחק החוץ של נבחרת ישראל נגד קוסובו ייערך ב-12 בנובמבר, משמע שאלון חזן ושחקניו יקיימו ארבעה משחקים בתשעה ימים בניסיון להשיג את הכרטיס ליורו 2024.

מאחר שלא מדובר בתאריך רשמי של חלון למשחקי נבחרות, ולמעשה הליגות באירופה פעילות באותו סוף שבוע, אופ"א הבהירה שהחובה לשחרר שחקנים תוגבל למקסימום של שחקן אחד לקבוצה, כשהשחרור יחול רק יומיים לפני המשחק בין הנבחרות.

ההגבלה לא תהווה בעיה מבחינת נבחרת ישראל, כיוון שמלבד אנטליאספור של רמזי ספורי ושגיב יחזקאל אין באירופה קבוצה בה משחק יותר מליגיונר אחד, אולם בתוך כך יש לציין שב-9 בנובמבר ייערכו מחזורים בליגה האירופית ובקונפרנס ליג, מפעלים בהם משתתפות חלק מהקבוצות של הליגיונרים וכן מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שלגבי הסטטוס שלהן ישנה אי ודאות בגלל המצב הביטחוני.

לאחר מכן תמשיך ישראל למשחקים נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) שהיו אמורים להתקיים בארץ ועוד לא נקבע היכן הנבחרת תארח אותם, ובהמשך יתקיים גם משחק באנדורה (21.11).

שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם דור פרץ
ישראל חגגה שוויון, אבל לא הצליחה להשלים מהפך | רויטרס

עוד קבעה אופ"א כי משחקי נבחרת הנשים נגד קזחסטן בליגת האומות, שתוכננו ל-26 וה-31 באוקטובר, ייערכו ב-23 וב-26 בנובמבר בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי