בניגוד להנחיית אופ"א: דקת הדומיה המאולתרת במשחק הנבחרת הצעירה

play
ישראל מתקשה מאוד מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. לוזון | אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
חולצה של נבחרת ישראל בחדר ההלבשה, עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה 00:32

אחרי שאופ"א לא אישרה לערוך טקס לזכר הנרצחים, השחקנים "עקפו" את ההוראה וקיימו דקת דומיה בהסכמת הפולנים - אחרי הפתיחה. גיא לוזון סיפר: "ביקשנו שיכבדו אותנו, והם הלכו איתנו"

(גודל טקסט)

מאורע חריג במשחקה של הנבחרת הצעירה הערב (שישי) נגד פולין. שחקני שתי הנבחרות קיימו דקת דומיה מאולתרת לזכר הנרצחים בטבח החמאס ב-7 באוקטובר, אחרי שריקת הפתיחה. מדובר בטקס מאולתר, שנעשה בהסכמה ובתיאם עם הפולנים, ובניגוד להנחיות של אופ"א.

"זה היה מתואם עם פולין. ביקשנו שיכבדנו אותנו, הם זרמו איתנו", אמר מאמן הנבחרת גיא לוזון בסיום המשחק, בו פולין ניצחה 1:2.

על המשחק עצמו אמר לוזון: "אנחנו נבחרת חדשה לחלוטין וצריך לקחת את זה בחשבון. היו גם רגעים טובים, בעיקר במחצית הראשונה, ואין ספק שהמחצית השנייה הייתה פחות טובה. יש הרבה מקום לשיפור אבל אין לי טענות לאף שחקן. החבר'ה שפתחו את המשחק עשו עבודה טובה, נתנו את כל כולם".

לקראת המשחק מול קוסובו אמר לוזון: "צריך לשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה היום, ובעיקר להיות הרבה יותר עקביים".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל
ישראל מתקשה מאוד מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. לוזון | אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

כזכור, אופ"א אסרה על הנבחרת לקיים טקס לזכר הנרצחים ב-7 באוקטובר כל עוד הם "חד צדדיים" ולא מוזכרים בהם גם הקורבנות בעזה. על פי דיווחים, אופ"א אף נזפה במכבי חיפה על שקיימה טקס דומה כולל דקת דומייה, במשחק נגד ויאריאל בשבוע שעבר במסגרת הליגה האירופית.

משחקיה של נבחרת ישראל הבוגרת נגד קוסובו ושוויץ, נפתחו בדקת דומיה לזכר הקורבנות בישראל. במשחק מול קוסובו שנערך בפרישטינה, נשמעו שריקות בוז ביציעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי