קארצב לא שותף, סוכנו תקף, בהתאחדות מצפים שהקשר יתנער מהדברים

play
עדן קארצב, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
צפו: רומניה ראשונה אחרי ניצחון על שוויץ, ויילס סיימה ב-1:1 עם טורקיה 02:22

דודו דהאן ביקר: "עדן פספס משחק חשוב נגד בשיקטאש כדי להגיע ולא שותף". בהתאחדות הזהירו שקארצב עלול לא לקבל זימון בעתיד, שלומי ברזל: "זה פוסט מיותר, מתחסד וכמובן חסר קשר למציאות"

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים דודו דהאן תקף היום (רביעי) בחריפות את הצוות המקצועי של נבחרת ישראל, אחרי שעדן קארצב לא שותף באף אחד ממשחקי נבחרת ישראל ב-10 הימים האחרונים. קארצב הוא שחקן השדה היחיד שלא צבר אפילו דקה, גם לא במשחק אתמול נגד אנדורה שהיה משחק לפרוטוקול ובו שחקני ספסל אחרים קיבלו דקות משמעותיות.

בהתאחדות לכדורגל מאוד לא אהבו את הדברים ואמרו שאם קארצב לא יתנער מהדברים הללו, הוא לא יוזמן להתכנסויות הבאות. בהתאחדות רתחו בעיקר אחרי שגילו שקארצב עשה לייק לפוסט של דהאן.

"ארבעה משחקים ב-10 ימים ו-26 שחקנים. שחקן השדה היחיד שלא שותף הוא עדן קארצב. פצוע? לא. עבירת משמעת? לא", כתב דהאן באינסטגרם, "מה שכן 'חשוב' אתמול היה להכניס שחקנים ששותפו כבר במשחקים קודמים ועוד בדקות 61, 74 ו-89. עדן בן ה-23 היה קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל וגם קפטן נבחרת הנערים והנוער שלנו. אחרי עונה גדולה הוא נמכר לאחת מהקבוצות הגדולות בטורקיה. הוא פספס משחק חשוב מאד נגד בשיקטאש כדי להצטרף להתכנסות הזאת. הוא נעדר מאימוני קבוצתו, דבר שפוגע מאוד במעמדו. מחר הוא יתייצב חזרה לאימונים בבושת פנים וללא תשובה לשאלה 'למה לא שיחקת דקה?' , 'למה התעקשת ונלחמת לנסוע ופספסת משחק כל כך חשוב?'".

דהאן המשיך: "עדן היקר, אנחנו יודעים שאתה לא תאהב את הפוסט הזה, אבל אנחנו לא במנזר השתקנים ולא בצפון קוריאה. אנחנו לא אומרים שום דבר רע. סתם מעלים שאלה שאין לנו ולך תשובה עליה. חשוב לנו שתדע שאנחנו תמיד שם לצידך ומאמינים בך מקסימום. אתה בדרכך תגיע לאן שתמיד כיוונת וחלמת – חכו ותראו!".

שחקן נבחרת ישראל, עדן קארצב
הגיע לעזור. עדן קארצב | ברני ארדוב

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל בישראל, הגיב לכך ואמר: "זה פוסט מיותר, מתחסד וכמובן חסר קשר למציאות. לא הפתעה שחתום עליו דודו דהאן. ועדיין, עדן קרצב התנהג למופת, מקצוען אמיתי, שיידע לצלוח גם את זה ולהמשיך להיאבק על מקומו בסגל הנבחרת".

קארצב שמשחק בבשקשהיר הטורקית, שיחק באופן די קבוע בליגת האומות אז צבר 4 מ-5 ההופעות שלו בנבחרת הבוגרת. הוא לא שותף כלל בקמפיין מוקדמות יורו 2024.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי