שינו זוארץ: "לא יהיה שום צוות חדש ושום צוות זר בנבחרת"

play
שינו זוארץ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל | שלומי גבאי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.1 07:28

יו"ר ההתאחדות התראיין לתכנית הספורט ברדיו 103FM ודיבר על סוגיית המתזרחים: "בנבחרת שווייץ כולם מתאזרחים, גם באיטליה יש הרבה. בסך הכול ביקשנו עוד אחד"

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ שוחח היום (ראשון) עם רון קופמן וצביקה שרף בתכנית הספורט של 103FM על התקרית האלימה שאירעה אמש במשחקה של הפועל ירושלים בין שוטרים לאוהדים, ונראה תיעוד בו שוטר תוקף אוהדים.

"לא להכניס קהל למגרשים ולא לקיים משחקים זה לא פתרון. היו מקרים כאלה ולצערי עוד יהיו מקרים כאלה, אנחנו מנסים לצמצם אותם כמה שאפשר וגם המשטרה מנסה לצמצם אותם כמה שאפשר", אמר והוסיף: "יש פגישה שאמורה להתקיים ביני לבין רח"ט אבטחה של המשטרה והאנשים שלו לגבי כל מה שקשור לפעילות המשטרה מול הקהלים. אני מקווה מאוד שנדע לבוא עם פתרונות לסוגיה הכואבת והקשה הזאת. אני יכול לעשות את המקסימום כדי לשפר ולייעל. אני לא חי טוב עם הדברים האלה".

תגובת המשטרה: "כל עוד המקרה הועבר למח"ש אנחנו מנועים ממעורבות בתקשורת".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ | ניב אהרונסון

בהמשך התייחס זוארץ לסוגיית ההתאזרחות של שחקני כדורגל, ולהמלצות הוועדה שקמה בנושא, ואמר: "אני לא קיבלתי את המסקנות של הוועדה ולא ראיתי אותן. קראתי את מה שפרסם היום ב'ידיעות אחרונות'. יש בקשה שלנו שעומדת שעדיין לא קיבלנו תשובה עליה לגבי אזרוחו של סבוריט. תסתכל בנבחרת שווייץ כולם מתאזרחים, תראה בנבחרת איטליה כמה מתאזרחים יש. ביקשנו סך הכול עוד אחד, לא עוד 10 ולא עוד 15".

"אנחנו לא ביקשנו את הוועדה הזאת, זו ועדה שהוקמה על ידי השר ארבל. אנחנו הגשנו את הבקשה שלנו עוד לפני הוועדה. אנחנו ממתינים בסבלנות להחלטת הוועדה. ציפינו שזה יהיה במהלך טורניר מוקדמות היורו וזה לא צלח לצערי. אם יהיה לנו אותו לפלייאוף, מה טוב, אם לא, נשתמש במה שיש, הכול בסדר".

במהלך השיחה, הביע זוארץ את דעתו גם על הכישלון במוקדמות היורו, אך הבהיר: "לא יהיה שום צוות אימון חדש ושום צוות אימון זר. הם (חזן ובניון) כרגע ממשיכים. נסיים את הקמפיין הזה, נשב ונתקדם. אני מאמין שאנחנו נעלה ליורו".

"כרגע אני מרוצה ממה שאני רואה, אני פחות מרוצה מהתוצאה. אני חושב שהיו בעיות אובייקטיביות לצערי בקמפיין הנוכחי בעקבות אותו יום ארור של 7 באוקטובר. הייתה מעמסה נפשית קשה מאוד על השחקנים, הם לא התאמנו תקופה ארוכה, אלה דברים אובייקטיבים לא פשוטים ולמרות כל זאת עשינו את המקסימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי