אמיר שלח: "ישראל נבחרת מוכשרת יותר מאיסלנד, צריך להעז"

play
שחקן נבחרת הוותיקים של ישראל אמיר שלח | יוסי ציפקיס
מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת איסלנד 01:18

בלם העבר של נבחרת ישראל, המדורג שישי במספר ההופעות בכל הזמנים, ב-103FM: "לא מרגיש לי שאנחנו באים בשיא הכושר. מהניסיון שלי, נגד הקבוצות הסקנדינביות מאוד מאוד קשה לנו בגלל הפיזיות, המהירות והגובה, אבל עם זה אנחנו נצטרך להתמודד"

(גודל טקסט)

בלם העבר אמיר שלח, שלאורך הקריירה רשם 85 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת ישראל ומדורג שישי בכל הזמנים, התראיין אמש (רביעי) בתוכנית הספורט ב-103FM ודיבר על יחסי הכוחות בין ישראל לאיסלנד לקראת המשחק הגורלי הערב בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024.

"אני חייב לציין, מהניסיון שלי, נגד הקבוצות הסקנדינביות מאוד מאוד קשה לנו בגלל הפיזיות, המהירות והגובה, אבל עם זה אנחנו נצטרך להתמודד ובסוף היום זה משחק אחד", אמר שלח, "אנחנו לא באים בסגל הכי אופטימלי ובכושר הכי טוב, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות. מה חסר לנו? מנור סולומון, עבדה לא בכושר משחק. לא מרגיש לי שאנחנו באים בשיא הכושר. זה גם לא שלשחקנים יוצא יותר מדי לשחק ביחד".

אמיר שלח אגדות מכבי תל אביב לצד רונאלדיניו אגדות ברצלונה
אמיר שלח מול רונאלדיניו במשחק הוותיקים לפני כחצי שנה | ברני ארדוב

עם זאת, מיד בחר שלח להעביר מסר אופטימי: "המסר שלי הוא שצריך לנסות ולהעז. באסיפה, הייתי אומר – 'הפסדנו, בואו עכשיו נצא עוד פעם'. כל הזמן רוצים ומנסים ובודקים ומחכים לראות מה היריבה תעשה, בואו נצא, נתפוצץ, מה שיהיה יהיה ונקווה לטוב".

על המאצ'-אפ עם האיסלנדים אמר לסיכום: "חלאילי הוא באמת כישרון, שחקן 'וואו' שמוכיח את עצמו ממשחק למשחק ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בנבחרת. על הכישרון של אוסקר גלוך אנחנו לא מערערים, אבל לא יודעים באיזה כושר הוא מגיע וכיצד יתחבר עם שאר השחקנים. האיסלנדים בדרך כלל משחקים 4-4-2 שקשה מאוד לחדור אותו, בטח בכדורי גובה, אז נצטרך לראות מה עלינו לעשות. איסלנד נבחרת טובה וחזקה, אבל מבחינת כישרון ישראל עולה עליה וראינו את זה גם במפגשים האחרונים. אני מקווה שנשחק כדי לנצח ושדברים טובים יקרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי