בהתאחדות כועסים: זוארץ יחליט על עתיד בניון, זהבי נוטה לפרוש

התבוסה תסמן סוף עידן? על רקע ההערכות שאלון חזן יסיים את תפקידו, בהתאחדות יחליטו בימים הקרובים על עתידו של המנהל המקצועי. החלוץ אמור להודיע בקרוב על פרישה מהמדים הלאומיים, מיגל ויטור עשוי להצטרף אליו. ומה נאמר בנוגע לספסול גלוך?

(גודל טקסט)

שינו זוארץ וצמרת ההתאחדות לכדורגל ייקחו לעצמם את הימים הקרובים כדי להסיק מסקנות באשר לנבחרת ישראל ויקבלו החלטות בנוגע למנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן. החוזים של השניים מסתיימים בקרוב ולאור ההדחה אמש (חמישי) מפלייאוף היורו, יצטרכו בהתאחדות לכדורגל להחליט האם להמשיך עם יוסי בניון כמנהל מקצועי ועם אלון חזן כמאמן.

ההערכה היא שחזן לא יזכה לחוזה חדש. באשר לבניון, זוארץ ויתר האנשים שימליצו יצטרכו להחליט האם ראוי שהוא יקבל קדנציה נוספת.

הנבחרת שהובסה 4:1 על ידי איסלנד, תישאר בבודפשט עד יום ראשון ואז תשוב לישראל. הליגיונרים יעזבו אף הם במהלך יום ראשון לקבוצות שלהם. מרבית השחקנים נשמו לרווחה כשהתבטל אמש המשחק מול בוסניה. "הדבר האחרון שמישהו רצה עכשיו זה לטוס למשחק בבוסניה", העידו אמש שחקנים בנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי, בועט פנדל נגד איסלנד
זהבי כובש בפנדל | רויטרס
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל לצד יוסי בניון מנהל מקצועי
| ניב אהרונסון

למרות הביקורות אמש על ההחלטות המקצועיות שלהם, חזן ובניון לא חושבים שטעו בהרכב וגם לא בחילופים. השניים לא חושבים שהיה מקום להרכב אחר. "בסוף עם כל הביקורת על ההרכב ועל הבחירה להשאיר את אוסקר גלוך על הספסל, הובלנו במשחק", אמרו בנבחרת להגנת השניים.

גם מול כלי התקשורת במיקס זון, ערן זהבי לא הודיע אמש על פרישה מהנבחרת אבל ההערכות הן שהוא סיים ובקרוב יודיע כי החליט לתלות סופית את המדים הלאומיים. יתכן שגם מיגל ויטור יעשה צעד דומה ויודיע בקרוב על פרישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי