המועדף, האלטרנטיבה והאופציה המקומית: המועמדים לאמן את נבחרת ישראל

play
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד עם ברק בכר מאמן מכבי חיפה | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

בהתאחדות לכדורגל נותנים עדיפות לברק בכר, שמים את רן בן שמעון כאפשרות חלופית ובזירת ליגת העל מסמנים את רוני לוי. אופציית המאמן הזר כרגע לא על הפרק והוועדה המקצועית תחליט על המשך דרכו של יוסי בניון

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל יתנו עדיפות למינויו של ברק בכר כמאמן נבחרת ישראל. הקבלות של בכר, שזכה בשש אליפויות, יצא לכוכב האדום בלגרד והשתתף בליגת האלופות יותר מפעם אחת, לצד העובדה שהוא מאמן חופשי כיום ולא עובד בשום מקום, מקנים לו עדיפות והוא היעד המרכזי מבחינת ראשי ההתאחדות.

יחד עם זה, ברור להתאחדות שסטנדרט השכר של בכר עלול להוות מכשול, אף שחשוב לציין שגם מאמן נבחרת ישראל משתכר בסכומים מכובדים מאוד, בטח ביחס לעובדה שבמרבית ימות השנה הוא לא עובד כפי שעובד מאמן בקבוצת כדורגל שצריך לתפקד על בסיס יומי.

אם הדברים לא יסתדרו מול בכר, האופציה הבאה תהיה רן בן שמעון שעושה עונה מצוינת מאז הגיע לא.א.ק לרנקה הקפריסאית. בן שמעון זוכה להערכה גדולה מאוד בהתאחדות לכדורגל ובעברו זכה באליפות עם עירוני קרית שמונה, הציג הצלחה יוצאת דופן עם מ.ס. אשדוד וכמובן בתקופתו כמאמן נבחרת קפריסין. כל אלה מקנים לבן שמעון כלים להיות מאמן נבחרת ישראל הבא. כזכור, בן שמעון גם היה בעברו שחקן נבחרת ישראל.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה
אחד המועמדים הבכירים במקום חזן. רוני לוי | מאור אלקסלסי

לצד בן שמעון, גם שמו של רוני לוי נמצא. ללוי עונה טובה מאוד עם הפועל חיפה והוא בעצמו שחקן עבר בנבחרת, שזכה באליפויות ורשם הצלחות עם קבוצות בחו"ל.

באופן כללי מדובר בשלושה מועמדים ישראלים טובים לרשת את אלון חזן ושלושתם ללא התחייבויות ארוכות טווח או ללא חוזה. העובדה שיש כרגע אופציות ישראליות טובות, תוריד קרוב לוודאי את אופציית המאמן הזר.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ | ניב אהרונסון

הגוף שיחליט על המאמן הבא הוא הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל, שבראשה עומדים יושב הראש שינו זוארץ וסגנו עו"ד מורן מאירי. בחברה חברים בין היתר אלונה ברקת, אלי דריקס, כפיר אדרי, אלישע לוי ועינב חזנוולד. הוועדה המקצועית תתכנס בקרוב, כאשר עוד קודם יחליטו זוארץ ומאירי האם יוסי בניון ממשיך לחוזה חדש והאם יהיה בקדנציה הבאה תפקיד של מנהל מקצועי לנבחרת הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי