לוזרים: השבועיים השחורים של הספורט הישראלי

play
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מול האקון ואלדימארסון שוער נבחרת איסלנד | GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP
צפו: מכבי תל אביב הודחה מאירופה לאחר 6:1 משפיל נגד אולימפיאקוס 04:50

מכבי תל אביב שמטה יתרון 1:4, הפועל תל אביב איבדה 21 הפרש, נבחרות הכדורגל קיבלו בראש ברחבי היבשת וזה רק קצה המזלג. בתוך 13 ימים לא פחות מ-8 ישראליות קיבלו סטירה והודחו מאירופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

13 במרץ: הפועל תל אביב כבר מוליכה ב-21 הפרש נגד בשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ, אבל קורסת ברגע האמת ומאפשרת לקבוצה הטורקית לבצע קאמבק גדול. בשיקטאש מנצחת 89:94 בווילנה ומדיחה את האדומים מאירופה.

14 במרץ: מכבי תל אביב מארחת את אולימפיאקוס בסרביה עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון, אבל רואה את האדומים-לבנים מבצעים את "הקאמבק הגדול בתולדות המועדון" – כפי שהוגדר בתקשורת היוונית. אולימפיאקוס מנצחת 1:4 ב-90 דקות ובהארכה מוסיפה שני שערים. 1:6 מהדהד בסיום ומכבי תל אביב מודחת בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

14 במרץ: אחרי הפסד 4:3 במשחק הבית נגד פיורנטינה בבודפשט, מכבי חיפה מצליחה להוציא 1:1 מחמיא בפירנצה, אבל מודחת בעצמה מאירופה, בשמינית גמר הקונפרנס ליג. הירוקים מסיימים מסע ארוך של 18 משחקים, שנפרש על פני שלושת המפעלים של אופ"א.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ
שחקן מכבי תל אביב דור פרץ | רויטרס

19 במרץ: הפועל ירושלים מפסידה 98:87 לקרשיאקה הטורקית ומודחת מליגת האלופות של פיב"א כבר בשלב הטופ 16. הקבוצה מהבירה הגיעה עד הגמר של המפעל בשנה שעברה, אבל הפעם אפילו לא מתקרבת לשם. המאמן איליאס קאנדזוריס מסיים את דרכו בעקבות ההדחה והתוצאות הרעות.

20 במרץ: הפועל חולון מנצחת את מורסיה 60:64 במשחק בית בהונגריה ועושה את שלה, אבל ניצחון של פרומיתאס על א.א.ק אתונה במשחק המקביל קטבע שהסגולים-צהובים מודחים מליגת האלופות של פיב"א בתום שלב הטופ 16.

21 במרץ: נבחרת ישראל כבר עולה ליתרון 0:1 על איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024, אבל מסיימת עם תבוסה 4:1 בבודפשט – המשך ישיר לקמפיין המוקדמות הרע. אלון חזן מעלה הרכב תמוה, ערן זהבי מחמיץ פנדל שיכול לקבוע 2:2, ההגנה מחוררת והנבחרת מאבדת סיכוי לעלייה ראשונה לאליפות אירופה.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה
"הפכנו לקבוצה". גיא לוזון | GettyImages, Reinaldo Coddou H

26 במרץ: נבחרת הנוער של ישראל (U19) מפסידה לנורבגיה 2:0 אחרי משחק לא טוב ומאבדת סיכוי להעפיל לאליפות אירופה 2024 שתתקיים ביולי בצפון אירלנד. ישראל מסיימת את בית המוקדמות עם 3 נקודות אחרי ניצחון על בוסניה והפסדים למונטנגרו ונורבגיה.

26 במרץ: הנבחרת הצעירה של ישראל (U21) מפסידה לגרמניה 2:0 ונותרת ללא נקודות בבית ד' במוקדמות יורו 2025: 5 משחקים, 5 הפסדים. בקופה של הנבחרת נותרו 15 נקודות, אבל גרמניה כבר עם 16 ופולין עם 15 ויתרון על פני ישראל במאבק הראש-בראש. המשמעות: גיא לוזון ושחקניו מאבדים סיכוי לעלות לאליפות אירופה 2025.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי