"ישיבה חברית" בין בכירי הנבחרות הצעירות: "יוצאים לדרך חדשה"

בוני גינצבורג כינס את פרדי דוד, משה סיני ועומר בוקסנבוים במטרה ליישר את ההדורים: "משהו השתבש, כולנו תמימי דעים שהוא בר תיקון"

(גודל טקסט)

בוני גינצבורג, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, כינס היום (שישי) בבית הנבחרות לישיבה שנמשכה כשעתיים את מנהל מרכזי הפיתוח, פרדי דוד, ראש מערך הסקאוטינג, משה סיני, ומנהל האקדמיה, עומר בוקסנבוים, במטרה ליישר את ההדורים בין כלל בעלי התפקידים ולדון בתוכניות המקצועיות. הישיבה הגיעה על רקע ויכוחים ומחלוקות בין בעלי התפקידים בתקופה האחרונה, שכללו חילופי דברים קשים.

"קיימנו ישיבה ארוכה, כנה, חברית ומקצועית, כדי לצאת לדרך חדשה", אמר גינצבורג. "אנחנו מכירים מספיק זמן, מעריכים אחד את האחר ושותפים לאותן מטרות. משהו השתבש מעט לאחרונה וכולנו תמימי דעים שהוא בר תיקון. נמשיך לעשות יחד לטובת קידום, פיתוח וטיפוח דור העתיד של הכדורגל הישראלי"

כדורגלני העבר בוני גינצבורג, משה סיני בהלווייתו של דרור קשטן ז"ל
כדורגלני העבר בוני גינצבורג, משה סיני בהלווייתו של דרור קשטן ז"ל | ראובן קסטרו

על פי גורמים המעורים בפרטים, ישנה מתיחות מזה תקופה בין הצדדים כאשר לאחרונה נקבעה פגישה משותפת לנסות ללבן אי הסכמות מקצועיות. בפגישה נכח המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג ובה התפתח ויכוח קשה והוחלפו גידופים וקללות.

במהלך הפגישה לא אהב גינצבורג את הטון של דוד וביקש ממנו להירגע. דוד בתגובה ענה לגינצבורג: "מי אתה בכלל? אתה לא מנהל פה". מנהל האקדמיה בוקסנבוים התערב ואמר: "די עם השליליות כאן", ודוד ענה לו: "מי אתה? אפס". בוקסנבוים הגיב: "אני לא אענה לך כי אתה אחרי 5 דקות מדליף הכל".

בהמשך ביקש גינצבורג מפרדי דוד לעזוב את הפגישה, כאשר גינצבורג אמר לגורמים בהתאחדות כי הדברים לא יעברו בשתיקה. המתיחות גלשה אל כל הנבחרות הצעירות שכן דוד ומשה סיני קיבלו גם תפקיד אחראי על נבחרות הנערים, והאירוע הזה יצר מחנאות של ממש בין כל הגורמים החזקים בנבחרות אלה. כעת, מקווים בהתאחדות, הצדדים ייצאו לדרך חדשה ומפויסת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי