אופטימיות בהתאחדות לקראת הדיונים על סנקציות נגד ישראל

המשלחת הרחבה בראשותו של היו"ר שינו זוארץ, נחתה בתאילנד ותשתתף בקונגרס פיפ"א. המטרה: לא להגיע כלל להצבעה על סילוק של ישראל מתחרויות בינלאומיות, כשברקע הדרישה לסנקציות

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נחת אתמול (שלישי) בתאילנד לקראת קונגרס פיפ"א שייפתח מחרתיים בבנגקוק. בכינוס ידונו בין היתר בדרישה של כמה התאחדויות, (בין היתר הרשות הפלסטינית, ירדן, עיראק, איראן ואלג'יריה) להוביל לסנקציות על ישראל – כולל השעיה מתחרויות בינלאומיות.

מזה שבועות ארוכים שההתאחדות בראשות זוארץ פועלת למניעת הצבעה על הגבלות על ישראל ולקראת פתיחת הקונגרס מחרתיים, הגיעה משלחת גדולה מישראל שכוללת את מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל הנוכחי ניב גולדשטיין והמנכ"ל בעבר רותם קמר, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל הנוכחי עמית פינס והיועץ לשעבר אפריים ברק, ראש מערך ההסברה בהתאחדות לכדורגל שלומי ברזל, ראש האגף המשפטי רן כהן ניסן ומי ששימש כיועץ בכיר, רונן הרשקו.

המשלחת עסוקה בפגישות עם ראשי התאחדויות רבות כדי להבטיח שלא תהיה פגיעה בכדורגל הישראלי ושהצעה להטיל סנקציות כלשהן על הנבחרות הלאומיות והקבוצות הישראליות כלל לא תגיע להצבעה. יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, ניסה גם בעבר לפגוע בכדורגל הישראלי במוסדות פיפ"א ופועל לנקיטת צעדים נגד ישראל. 48 השעות הקרובות יהיו מכריעות, אם כי בהתאחדות לכדורגל יש אופטימיות שהם יצליחו לנטרל את המזימה של רג'וב.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל
ערב שהוא והכדורגל הישראלי כולו ינסו לשכוח. שינו זוארץ | מאור אלקסלסי

יש לציין שמן הסתם, בקונגרס פיפ"א ידונו בנושאים רבים אחרים ולא רק בדרישות נגד ישראל.

עוד באותו נושא: ההתאחדות לכדורגל, פיפ"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי