החשש בהתאחדות: המגעים לאימון הנבחרת ידרדרו לשיח מכוער

אייל ברקוביץ' אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט
ניר קלינגר ניר קלינגר | אריאל שלום
אברם גרנט אברם גרנט | AFP

גורמים בהתאחדות מרגישים כי חלק מהמועמדים עברו לפסים אחרים לקראת ההכרעה. אלישע לוי עשוי להצטרף לזוארץ בוועדה. ברקוביץ' רוצה מאמן מנוסה, אבוקסיס את עוזרו לשעבר. ומה עם האחרים?

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל נשמעים ביממה האחרונה קולות מהם עולה חשש כי המגעים לאימון הנבחרת יובילו לשיח רדוד ומכוער בין המאמנים. הדבר נובע מתוך שיחות שנערכו לאחרונה עם המאמנים ומתוך אווירה מתוחה שנוצרה על הרקע הזה.

"דברי קלינגר היו רק הפתיח, אין ספק שברקוביץ' יאמר את דעתו. חשוב מאוד שהכל יתנהל באווירה רגועה, הוועדה עוד לא מונתה, אין טעם להתעסק במי ראוי יותר ומי פחות", אמר גורם בהתאחדות. 

לוועדה, שתכלול גם את שינו זוארץ, עשוי להצטרף מאמן בני יהודה אלישע לוי, שכבר נעשו גישושים בעניינו. גם אלי כהן השריף הוזכר וההחלטה הסופית בעניינם תתקבל רק בשבוע הבא, מיד לאחר שווילי רוטנשטיינר יסגור את תנאיו. כזכור, ביום שני פורסם לראשונה בספורט1 כי ההתאחדות הציעה לרוטנשטיינר לחתום על הסכם הכולל קיצוץ של 30 אחוז עד תום השנה בלבד ולאחריה יימשך המשא ומתן. בהתאחדות אישרו את הפרטים ואמר: "זה כנראה הנוסח שעליו נחתום". רוטנשטיינר ייעץ לוועדה, אך לא יהיה החותמת שלה.

אייל ברקוביץ' רוצה את מרקו בלבול לצדו, והאחרון ממתין למינוי הרשמי בשביל לקבל החלטה האם הוא לוקח הצעה מליגת העל (הפועל באר שבע מעוניינת) או מצטרף אליו. יוסי אבוקסיס עשוי למנות את אחד מעוזריו לשעבר, אורי גוטמן, שאביו היה מאמן הנבחרת. בשלב זה, רוני לוי וניר קלינגר לא השמיעו את דעתם בפני גורמים בהתאחדות. לוי, ששוחח עם בכיר בהתאחדות בשבוע שעבר ושם נמסר לו כי הוא מועמד לתפקיד, מרוכז כעת בנושא אחר לגמרי: השיחה בשבוע הבא בין משה חוגג ליוסי בניון. יחד עם זאת, אם אכן יקראו לו לוועדת האיתור, הוא יגיע.

אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס
אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס | דני מרון

לגבי אברם גרנט, כפי שפרסמנו השבוע, לא בטוח שגרנט יסכים להגיע לוועדה. גורמים בהתאחדות סיפרו כי זה ציפה לקונצנזוס בקרב בכירי ההתאחדות ולא בטוח שיגיע לראיון עבודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי