אייל ברקוביץ' רוצה את מרקו בלבול לצדו בנבחרת

אייל ברקוביץ' אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט
מרקו בלבול מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

אם יזכה במשרת המאמן הלאומי, עשוי כוכב העבר לצרף אליו את מאמן מכבי חיפה, בתנאי שלא יסגור עד אז בקבוצה אחרת

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל אמורה למנות מחר (שלישי) את הוועדה שתבחר את המאמן הבא של נבחרת ישראל, אולם מאחורי הקלעים, עוד לפני שנבחר מאמן, חלק מהמועמדים כבר מתחילים לבנות את הכוורת סביבם.

כידוע, אחד המועמדים לתפקיד הוא כוכב העבר אייל ברקוביץ', ולספורט1 נודע שהוא הבהיר בימים האחרונים לסביבתו הקרובה כי אם ימונה למאמן הנבחרת, הוא שוקל למנות מאמן בכיר נוסף לצדו. כעת מתברר כי המאמן הזה הוא מאמן מכבי חיפה בהווה, מרקו בלבול.

זה לא סוד שמרקו בלבול צפוי לסיים את תפקידו במכבי חיפה בתום העונה הנוכחית, ולכן לא מן הנמנע כי אם ברקוביץ' ימונה לתפקיד המאמן הלאומי ובמקביל בלבול לא יחתום בקבוצה אחרת (הפועל באר שבע מעוניינת), בהנחה שאכן יסיים את תפקידו במכבי חיפה, הוא ימונה לצד ברקוביץ'. השניים נמצאים ביחסי ידידות קרובים.

בנוסף לברקוביץ', שהוזכרו עד כה כמועמדים לאימון נבחרת ישראל הם אברהם גרנט, רוני לוי, יוסי אבוקסיס וניר קלינגר כשנראה כי לפחות שלושה מהם, בנוסף לשחקן העבר, יגיעו לראיון עבודה אצל הוועדה.

אייל ברקוביץ'
ברקוביץ'. כיכב מול אוסטריה | Gettyimages

כידוע, השבוע פורסמו מועדי משחקי ליגת האומות ונקבע כי נבחרת ישראל תחל את מסעה בספטמבר הקרוב בסקוטלנד וכעבור שלושה ימים תארח את סלובקיה. כחודש לאחר המשחק בגלאזגו בפתיחת ליגת האומות 2020/21, ב-8 באוקטובר, ייערך משחק פלייאוף יורו 2020 בין סקוטלנד לישראל, גם הוא בגלאזגו.

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי