בסקוטלנד לעגו לאייל ברקוביץ' וכינו אותו "פלופ"

אייל ברקוביץ' במדי סלטיק | Steve Morton - EMPICS / Contributor

כשלושה חודשים לפני חצי גמר פלייאוף העליה ליורו בגלאזגו, התקשורת המקומית דיווחה שקשר סלטיק לשעבר עשוי לעמוד על הקווים וטענה כי הוא נלחם עם אברם גרנט על תפקיד מאמן נבחרת ישראל

(גודל טקסט)

מועמדותו של אייל ברקוביץ' לאימון הנבחרת הגיעה עד סקוטלנד, היריבה של ישראל בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2021. כידוע, המנצחת במפגש בין השתיים, שייערך ב-8 באוקטובר בגלאזגו, תתמודד מול אחת מבין נורבגיה או סרביה, על הזכות להשתתף בטורניר הגמר של אליפות אירופה שמתוכנן להתקיים בקיץ 2021, ב-11 ביוני עד ה-11 ביולי.

"לאחר שאנדי הרצוג סיכם על עזיבתו בתמורה לפיצוי כספי, הפלופ של סלטיק לשעבר, אייל ברקוביץ', נמצא בתמונה ועשי לאמן את נבחרת ישראל בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד", כך נכתב ב'סאן' הסקוטי. עוד דווח בעיתון כי אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אישר כי שחקן העבר נלחם עם אברם גרנט על התפקיד. גם רוני לוי ויוסי אבוקסיס הוזכרו כמועמדים.

בכתבה ציינו כי סלטיק שילמה 5.75 מיליון ליש"ט עבור ברקוביץ' אי שם בקיץ 1999. הישראלי אמנם כבש 11 שערים, אך מועדון הפאר הפסיד את האליפות ליריבה העירונית גלאזגו ריינג'רס. הצניחה במעמדו של ברקו החלה לאחר שהוא ענה להקנטות של אוהדי סלטיק וסימן לעברם באצבע משולשת.

לאחרונה אמר חסון לספורט1 על מועמדותו של ברקוביץ': "ניסינו מאמנים מעוטרים ומאמנים זרים – עלינו ליורו? לא. יש שחקן עבר גדול של נבחרת ישראל שגם היה מספיק אמיץ להגיד שהוא חולם ורוצה ומוכן לעשות הכל כדי לאמן את הנבחרת. קלייברט ידע לעשות את זה בהולנד ושבצ'נקו באוקראינה. לא אמרתי שהוא הולך לקבל את התפקיד, אבל אפשר לצאת מהקופסה. אוחנה? היום הוא תפוס ואגב הוא עשה כמעט כל תפקיד אפשרי בכדורגל הישראלי ולכן בחרתי אותו להתייעצות. למיטב ידיעתי הוא מרוצה מאוד בבית"ר ירושלים ואין לו כוונה לעזוב".

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי