"הוועדה עוד לא התכנסה וברקוביץ' כבר טוען שהתפקיד נתפר"

אורן חסון, אייל ברקוביץ' | ספורט1

מקורבים לוועדת האיתור מתקשים להבין את צעדיו של כוכב העבר: "הוא בחר להקשיב ליועצים וטעה". המאמן תכנן לחבור למרקו בלבול לפני שהסיר את מועמדותו. מאמן ב"ש נותר המועמד המוביל

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל לא אהבו את האופן שבו אייל ברקוביץ' הסיר את מועמדותו מתפקיד מאמן נבחרת ישראל. בשיחות שהתקיימו הלילה, הוחלט לא להגיב פומבית לברקוביץ', אך העניין עורר סערה. ברקוביץ' החליט להודיע על הסרת מועמדותו בהודעה לאורן חסון, תוך שהוא כותב כי מדובר ב"קומבינות ופוליטיקה".

חשוב לציין כי חסון הוא לא הבעיה המרכזית של ברקוביץ', אלא הטענה כי חברי הוועדה תומכים במאמנים אחרים עוד לפני ששמעו אותו. כפי שפורסם בספורט1, ברקוביץ' הודיע כי אם ייקח את הנבחרת, זה יהיה רק אם מרקו בלבול, כשהאחרון יוגדר כמאמן וברקוביץ' יהיה הסמכות המקצועית העליונה.

"בוועדה הזאת יש רוב לאבוקסיס ולרוני לוי, זה ברור", אמרו בסביבתו של ברקוביץ' אתמול (ראשון). ברקוביץ' יודע כי גורמים בהתאחדות כבר שוחחו עם לוי וייתכן מאוד שיוזמן לוועדה, אך למרות זאת העריך כי אבוקסיס הוא זה שיזכה בתפקיד – כפי שהעריכו גורמים בהתאחדות עוד לפני שפנו אליו. טענה נוספת, עליה פרסמנו כאן, היא מעורבותה לכאורה של אלונה ברקת, שרוצה להיפטר מהחוזה של אבוקסיס בבאר שבע. גורם בהתאחדות אמר הלילה: "ברקוביץ' ביקש להסיר את מועמדותו, נמשיך עם המועמדים האחרים. אין שום טעם לעשות פסטיבל מהעניין הזה".

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

בוועדת האיתור לעומת זאת, טוענים שלברקוביץ' הייתה הזדמנות אמיתית לקבל את התפקיד. "הוועדה עוד לא התכנסה ובסביבתו של ברקוביץ' כבר טוענים שהתפקיד נתפר לאבוקסיס", אמרו מקורבים לוועדה. "ברקוביץ' באמת היה מועמד לנבחרת, אבל במקום להסביר למה הוא הכי מתאים, הוא בחר להקשיב ליועצים וטעה. לא ברור איזה אינטרס היה לו להסיר את מועמדותו".

היום תתכנס הוועדה, שכוללת גם את אלי כהן 'השריף', שמעדיף מועמדים אחרים על פני ברקוביץ'. וילי רוטנשטיינר, שנבחר אף הוא על ידי וועדה, ייקח בה חלק. האפשרות שניר קלינגר ימשיך בהפועל תל אביב ולוי בירושלים, מובילה את כולם למסקנה שאבוקסיס יקבל את המינוי, בהנחה שאברם גרנט אכן יסיר את מועמדותו ולא מעוניין בתפקיד. "אין פה שום פוליטיקה", אמרו בהתאחדות. "אם ברקוביץ' ירצה, הוא יצטרך להגיע לוועדה ולשבת בה כמו כולם. אנחנו מכבדים אותו מאוד, אבל יש דרך להתנהל, בטח לא בהודעת וואטסאפ".

View this post on Instagram

מתי לדעתכם זה יקרה?

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי