"התרפסו בפני גרנט, שיגעו את באר שבע. מישהו צריך להתפטר"

וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי
וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי | לירון מולדובן

מינויו של רוטנשטיינר יאושר ברביעי, מספר חברי הנהלה ממשיכים להתנגד. האבסורד: אם יעזוב אחרי הקמפיין, הוא יפוצה. גורם בוועדה: "אפשר לחשוב שעלינו לקמפיינים אחרים"

(גודל טקסט)

מינוי ווילי רוטנשטיינר לתפקיד מאמן נבחרת ישראל אמור לעבור ביום רביעי הקרוב בישיבת ההנהלה, אם כי מאחורי הקלעים מספר חברים ניסו אתמול ליצור חזית אחידה ולגבש רוב להדחתו. הסיבות מגוונות: כבר מעל עשור שרוטנשטיינר לא מאמן, בהסכם איתו נקבע כי המנהל הטכני לא יוכל לשאוף לתפקיד המאמן ובעיקר – ביזוי המועמדים האחרים. 

"שיגעו את כל הכדורגל הישראלי. התרפסו בפני גרנט שיבוא לוועדה, אנשים ירדו על ארבע כדי שזה יקרה, הם גרמו להפועל באר שבע לחפש מאמן ושיגעו גם אותם, ההכנות נדחו ובסוף לא הביאו אף אחד. הכל מטעמי חיסכון. מישהו צריך לשלם מחיר ולהתפטר", אמר אתמול אחד מחברי ההנהלה. שאול שניידר אף קרא לחסון וליתר חברי וועדת האיתור להתפטר מחברותם בהתאחדות. "יש קבוצה של אנשים שהשתלטו בכוח על ההתאחדות ללא שיקוף דעות ולכן כל ההצבעות הן משחק מכור מראש", אמר. "אתנגד לכל מהלך לא הגיוני. מקווה שאחרים יצטרפו אחריי".

כעת, בהתאחדות מכינים את הקרקע למאמן הבא. לאחר הקמפיין הזה רוטנשטיינר צפוי לעזוב את הנבחרת וייתכן שאת הכדורגל הישראלי בכלל. אם זה יקרה הוא יקבל פיצוי של חצי שנה ויעזוב. "אם לא נעלה לקמפיין, אם הנבחרות הצעירות לא יצליחו – הכל על הראש של ההתאחדות. אני לא מבין, לא ידעו לפני שזה המצב הכלכלי?", אמרו גורמים בהנהלה.

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מצד שני, בוועדת האיתור היה מי שאמר אתמול: "אפשר לחשוב שעלינו לקמפיינים אחרים. עדיף להביא מאמן מבחוץ ולחסוך קצת כסף. צריך להבין שהמינוי הזה הוא זמני ורק משיקולים כלכליים. לאף אחד אין ספק שעם תקציב בלתי מוגבל המהלך היה שונה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי