"לא צריך למנות מאמן ישראלי למשחק וחצי ואז יגידו שהוא נכשל"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

אריאל שיימן, חבר הנהלת ההתאחדות, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "חסון נפגש עם ברקוביץ', מעבר לזה - ההתאחדות לא פנתה לאף מאמן. הוועדה רצתה לחסוך כמה לירות"

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי הופתע אתמול (ראשון) לקבל הודעה כי המאמן החדש של הנבחרת יהיה וילי רוטנשטיינר. האוסטרי, שמשמש כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל, יעמוד על הקווים יחד עם אלון חזן והשניים יובילו את הקבוצה הלאומית במשחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 מול סקוטלנד ובפתיחת הקמפיין החדש של ליגת האומות.

אריאל שיימן, הבעלים של מכבי הרצליה וחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM וניסה להסביר מדוע המינוי המפתיע יצא אל הפועל.

"בשביל משחק וחצי – אין מה למנות מאמן ישראלי ואז כולם יגידו שהוא נכשל", אמר שיימן."אני מניח שבינואר יפסיקו את ההתקשרות עם וילי ונתחיל דרך חדשה. אם הוא יצליח אז שיהיה לו שאפו ושיישאר עד סוף החוזה שלו. להביא מאמן ישראלי למשחק וחצי שלא ידוע אם הוא יתקיים – לא הייתי עושה את זה. זאת ההחלטה שמכורח המציאות היא נכונה. הדרך שזה נעשה? הייתי עושה את זה אחרת".

אריאל שיימן
אריאל שיימן | עדי אבישי

המאמנים הישראלים שהיו מועמדים: "ההתאחדות לכדורגל לא פנתה לאף אחד מהמאמנים שהוזכרו כדי לבוא לראיון. היחידי היה אייל ברקוביץ', שאורן חסון נפגש איתו. מעבר לזה, לא פנו לאף אחד".

"כשיבקשו להצביע על המינוי אצביע בעד, כי אני מסכים עם מה שקרה בסיטואציה הזו", המשיך בעלי מכבי הרצליה. "אני לא קבעתי את זה. יש ועדה שקיבלה את ההחלטה הזו. הם החליטו מה שהחליטו על מנת לחסוך כמה לירות. הייתי בארבעה משחקים בחו"ל עם הצוות האוסטרי כראש משלחת הכדורגל – גם בפולין, גם בבלארוס וראיתי איך הם עובדים. אין לי שום טענות לווילי, אך אני לא יודע איך הוא בתור מאמן. בהתאחדות כל אחד אוכל את השני והיו"ר צריך לטפל במלחמות אגו מפה ועד הודעה חדשה".

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי