הרצוג: "סולומון מזכיר את הזאר, הייתי לוקח את דור פרץ לוורדר ברמן"

דור פרץ, מנור סולומון | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל היוצא התראיין בגרמניה והחמיא לשני שחקניו: "אם פרץ היה משחק בבונדסליגה, הוא היה שווה 20 מיליון יורו". וגם: הסיבה בגללה עזב את הנבחרת

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודש אנדי הרצוג הודיע באוסטריה שלא ימשיך בנבחרת ישראל. היום (חמישי) האוסטרי העניק ראיון ל"בילד" הגרמני, בו הסביר מדוע עזב, דיבר על שילוב היהודים והערבים בנבחרת והחמיא למנור סולומון ודור פרץ.

"הקורונה הייתה הגורם המכריע", ענה הרצוג כשנשאל מדוע עזב. "המשחקים המכריעים הועברו מחודש מרץ לתחילת החורף. רצו להציע לי חוזה חדש, אבל הוא לא היה כמו הקודם וגם לא היה ברור אם אוכל להמשיך עם הצוות שלי. היו לי גם סיבות אישיות, לא רציתי להיתקע בישראל בזמן הקורונה ולא לחזור למשפחתי באוסטריה. היו יותר מדי סימני שאלה".

האם הוא למד משהו מהתקופה בארץ:"ניצחנו את אלבניה וזו הייתה הפעם הראשונה ששיחקו שישה יהודים וחמישה ערבים בהרכב. זה עלה לכותרות שדווקא אוסטרי גרם לזה, אבל עבורי המוצא של השחקנים לא היה חשוב, אלא שיפור הסיכויים להצליח. כולם הסתדרו יפה זה עם זה".

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

המאמן נשאל בעיקר על ורדר ברמן, בה כיכב כשחקן, ובעונה החולפת ניצלה מירידה רק במשחקי המבחן. הרצוג התבקש להמליץ על שחקנים ישראלים ואמר: "מנור סולומון הוא שחקן נהדר, מהסוג של אדן הזאר. דור פרץ מבחינתי הוא שחקן מהטופ. הוא יכול לשחק גם כ-'6', גם כ-'8' וגם כבלם. אם הוא היה משחק בגרמניה, הוא היה שווה 20 מיליון יורו. כמאמן, הייתי לוקח אותו מיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי