רשמי: גוואנגז'ו שחררה את זהבי לנבחרת, סבע יישאר בסין

ערן זהבי
ערן זהבי | דני מרון

החלוץ התעקש להמריא לישראל ולסייע לרוטנשטיינר ולחזן במשחקי ליגת האומות, ר.פ נעתרה לבקשתו בסופו של דבר, אולם סירבה לשחרר גם את הישראלי הנוסף בסגלה. בסין תוהים: האם הושגה הסכמה על התרת החוזה כבר עכשיו?

(גודל טקסט)

יממה אחרי שגוואנגז'ו ר.פ הובסה 5:1 לשנדונג לוננג ועל רקע הדיווחים על דרישתו של ערן זהבי להשתחרר למשחקי הנבחרת, הגיעה הבוקר (רביעי) בשורה מסין: החלוץ יגיע למשחקי ליגת האומות מול סקוטלנד ביום שישי הבא ויתייצב גם למפגש מול סלובקיה לאחר מכן.

אלא שעם כל הכבוד למשחקי הנבחרת שכעת זהבי ישתתף בהם וינסה לסייע לווילי רוטנשטיינר ואלון חזן להעפיל פעם נוספת דרך ליגת האומות לשלב פלייאוף, העובדה שר.פ שחררה את ערן זהבי משמעותה שהוא ייצטרך להיכנס לבידוד של שבועיים ימים עם שובו לסין וספק אם ישוב לשחק העונה.

בשל העובדה שחוזהו מסתיים בדצמבר, בסין כבר תוהים האם יתכן שהצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו מספר שבועות קודם לכן – כך שהוא גם יוכל לעבור לכל קבוצה באירופה עד סגירת החלון באוקטובר. כידוע, רק הלילה פורסם בטורקיה כי נציגיו של זהבי ימריאו לאיסטנבול וייפגשו עם ראשי פנרבחצ'ה, כשלפי הפרסום הוא דורש שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה לפני מענק חתימה בסך מיליון יורו נוספים.

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט, סקופיה

"גוואנז'ו ר.פ הודיעה לפני מספר דקות כי הסכימה לשחרר לשני משחקי הנבחרת הקרובים את ערן זהבי. עם זאת, הקבוצה אינה מוכנה בשלב זה לשחרר גם את דיא סבע חרף רצונו הגדול להיות חלק מהנבחרת ואף שהובהר על ידי ההתאחדות כי זימונו לסגל ודאי", הבהירו בהתאחדות לכדורגל.

יש לציין שבסביבתו של ערן זהבי מכחישים שהושג סיכום על התרת חוזה וטענו כי מדובר בשחרור לשני משחקי הנבחרת הקרובים בלבד, אך יש לזכור שכבר באוקטובר ייערך פלייאוף יורו 2020 ומכאן גם ההערכות והתהיות בסין על האפשרות שחוזהו יותר בקרוב.

כאמור, בזמן שזהבי מסיים חוזה בדצמבר ומשוחרר למשחקיה, לנבחרת ישראל מחכה סדרה של משחקים עד נובמבר. ב-4.9 מול סקוטלנד חוץ, ב-7.9 מול סלובקיה בית, ב-8.10 מול סקוטלנד בחוץ, ב-11.10 מול צ'כיה בית, ב-14.10 מול סלובקיה חוץ, ב-15.11 מול צ'כיה חוץ, ב-18.11 מול סקוטלנד בית.

סבע, שלא שוחרר לנבחרת ויישאר בסין, כתב הבוקר באינסטגרם: "נבחרת ישראל היתה ותמיד תהיה הקבוצה שאני רוצה להיות חלק ממנה – בכל אימון, בכל משחק, בכל מקום. עשיתי הכל כדי להצטרף לנבחרת ישראל בצמד המשחקים הקרובים מול סקוטלנד וסלובקיה, לתרום את כל מה שיש לי, אבל בקבוצה שלי חשבו אחרת. לא משנה כמה זה מתסכל, אני מכבד את החלטת המועדון ואעשה הכל כדי להצליח כאן ולהגיע בכושר הטוב ביותר למשחקי חצי הגמר באוקטובר והלוואי גם לגמר בנובמבר. עד אז, אחזיק אצבעות לחברים שלי. סומך עליהם".

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי