סילבסטר מזהיר: "אי אפשר לשמור על זהבי, הוא מבקיע מתי שהוא רוצה"

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | מאור אלקסלסי

הסלובקי שעזב את הפועל חיפה התראיין במולדתו לקראת המשחק מול ישראל: "לישראלים אין סבלנות, זו המנטליות שם. גם כשהם משחקים כדורגל טוב, הם לא משיגים תוצאות". וגם: הקיצוצים בשכר ועתידו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תארח מחר (שני ב-21:45) את נבחרת סלובקיה במסגרת המחזור השני של ליגת האומות 2021 ותקווה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין, אחרי שהשיגה 1:1 בסקוטלנד בסוף השבוע האחרון. מי שככל הנראה מכיר את שתי הנבחרות טוב מכולם הוא החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר, אשר שיחק בארבע קבוצות בליגת העל בשלוש השנים האחרונות ועזב לאחרונה את הארץ לאחר שסיים את דרכו בהפועל חיפה.

סילבסטר פתח את דבריו וניתח את הישראלים: "למרות שלא נעלה בהרכב החזק ביותר ולכן קשה לחזות את תוצאת הסיום, אני מצפה להתמודדות ומאמין שסלובקיה תנצח. הייתי מתאר את נבחרת ישראל כמוזרה. יש לה שחקנים טובים ובעלי איכות, אך זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות. גם כשהם מציגים כדורגל טוב הם לא מצליחים להשיג את התוצאה הרצויה. לאנשים בישראל אין סבלנות, זה נכון לקבוצות ונכון גם לנבחרת. הם מצפים להשיג תוצאות מיד וכשזה לא קורה, הם מחליפים מאמן, זו המנטליות שם".

צפו בשער של זהבי בסקוטלנד

כשנשאל על שחקני המפתח של ישראל, סילבסטר לא היסס: "שלישיית ההתקפה, חד משמעית. זו נבחרת עם התקפה יותר טובה מאשר הגנה. זהבי, דאבור וסולומון, אלה כלי הנשק המשמעותיים ביותר שיש לנבחרת ישראל להציע. לגבי זהבי, כולם אומרים שמדובר בשחקן שהוא מכונת שערים, כדורגלן שיכול להבקיע מתי שהוא רק רוצה. קשה מאוד לשמור עליו, כי הוא בלתי נראה על המגרש ואז הוא מבקיע מכלום".

על עתידו אמר סילבסטר: "קיבלתי הצעה לחוזה חדש בהפועל חיפה, אבל סירבתי אפילו לנהל משא ומתן. עוד לא החלטתי היכן אשחק בעונה הבאה, אבל יש התפתחויות ואני מתאמן באופן עצמאי ומחכה לראות מה יהיה. אני עדיין לא רוצה לחזור לשחק בסלובקיה. לגבי ישראל, אני לא פוסל כלום, אבל אני לא רואה את עצמי ממשיך שם, כי המועדונים מקצצים בשכר של השחקנים באכזריות, גם בחוזים חדשים וגם בחוזים קיימים".

יאקוב סילבסטר בראיון בסלובקיה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי