מקטומיניי: "ישראל? היה משחק גרוע מבחינת מצבי הבקעה"

מנור סולומון, סקוט מקטומיניי, טאלב טוואטחה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

קשר נבחרת סקוטלנד ומנצ'סטר יונייטד סיכם את ה-1:1 מול חניכיו של וילי רוטנשטיינר: "המחצית השנייה הייתה קשה. כואב ומאכזב שספגנו, אבל זה הכדורגל". וגם: הצבתו כבלם ושינוי המערך

(גודל טקסט)

אחרי שהוצב בעמדת הבלם ב-1:1 בין נבחרת סקוטלנד לנבחרת ישראל במחזור פתיחת ליגת האומות, סקוט מקטומיניי ממנצ'סטר יונייטד סיפר על התחושות מהמשחק שנערך בגלאזגו: "כשהמנג'ר מבקש ממך לשחק בעמדה שאתה לא מכיר, אתה צריך לקחת אחריות ולעשות את העבודה שלך על הצד הטוב ביותר".

כשנשאל על כך שסקוטלנד שינתה מערך ושיחקה בדומה לישראל עם שלושה בלמים, מקטומיניי השיב: "כולנו שחקני כדורגל מקצוענים ואנחנו צריכים לדעת להסתגל בהתאם. אני בטוח שרבים משחקני הנבחרת שיחקו בעבר במערך של שלושה בלמים. כולנו יודעים שאנחנו יכולים וצריכים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב מזה שהצגנו מול ישראל".

על המשחק עצמו אמר מקטומיניי: "התחלנו את ההתמודדות בצורה טובה, אבל המחצית השנייה הייתה די קשה. זה היה משחק גרוע עבור שתי הנבחרות מבחינת כמות המצבים. אני חושב שאף אחת מהנבחרות לא הגיעה למספיק הזדמנויות הבקעה. במחצית בחדר ההלבשה דיברנו על כך שאנחנו צריכים לשמור על רשת נקייה, זה היה המסר העיקרי. זה כואב שספגנו, אבל זה הכדורגל. אנחנו מאוכזבים מהנקודה אבל כבר מצפים למשחק הבא בצ'כיה".

הערב (שני ב-21:45), במקביל למשחק של ישראל מול סלובקיה, סקוטלנד תתארח בצ'כיה. תחילה הצ'כים הודיעו על כוונתם לדחות את המשחק בעקבות משבר הקורונה שפגע בהם בימים האחרונים, אך בסופו של דבר אופ"א הכריעה והבהירה שההתמודדות תיערך כמתוכנן. "הייתי מעדיף לשחק נגד סגל צ'כי מלא", אמר מאמן נבחרת סקוטלנד סטיב קלארק והתייחס לחסרונות הרבים אצל המארחת.

שחקני נבחרת סקוטלנד חוגגים | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי