עוד הפסד מביך: הנבחרת הצעירה הושפלה עם 2:1 ביתי מול קזחסטן

הנבחרת הצעירה | ההתאחדות לכדורגל

אחרי ה-3:1 המשפיל באיי פארו, החבורה של ניר לוין סיפקה עוד משחק רע והפסידה במגרש בגרין. אסטנוב כבש ראשון, שבירו איזן בדקה ה-90, אך אומירטייב החזיר את היתרון. ישראל איבדה את הסגנות וירדה למקום הרביעי

(גודל טקסט)

לפני שישה ימים, הנבחרת הצעירה רשמה את אחד ההפסדים המביכים בתולדותיה אחרי שנוצחה 3:1 על ידי איי פארו. הערב (שלישי) קיוותה החבורה של ניר לוין לתקן את המפלה במשחק מול קזחסטן בגרין, אך גם הפעם יצאה בידיים ריקות  בעקבות 2:1 מביך לא פחות.

דווקא ישראל פתחה טוב יותר והגיעה למצבים של אילון אלמוג ועדן קארצב ממכבי תל אביב, אך השניים לא היו מספיק מדויקים ומוחמג'אן סייסן עצר ללא קושי. משם האורחת החלה להיכנס לעניינים ורק במזל לא עלו ליתרון מוקדם, אך כל זה הסתיים בדקה ה-45 כאשר כדור קרן שהורם מצד ימין אדם אדחחג'אייב הגיע אל אלחאן אסטנוב שנותר חופשי לחלוטין ובעט מקרוב.

במחצית השנייה ניר לוין הכניס את איתמר שבירו ותומר אלטמן במקום עילאי אלמקייס ותאי בריבו ונבחרתו כמעט מצאה את השוויון בדקה ה-60 – אלטמן קיבל כדור רוחב נפלא מאלמוג ובעט ממרכז הרחבה, אך לרוע מזלו הכדור פגע בגבו של שבירו שמנע בטעות כיבוש ישראלי. אחריו גם אור בלוריאן בעט יפה, אך השוער הקזחי היה במקום והצליח להדוף.

שער השוויון של ישראל הגיע בדקה ה-90 על ידי שני המחליפים. אוסאמה חלאילה העביר כדור רוחב לשבירו שכבש מקרוב ולמספר דקות קיבלנו תחושת עידוד בדיוק כמו בנבחרת הבוגרת, אולם אורלחאן אומירטייב השבית את השמחה וסגר את הסיפור בדקה ה-94. בעקבות ההפסד, הנבחרת הצעירה ירדה למקום בבית, קזחסטן עלתה למקום השני על חשבונה.

ניר לוין
ניר לוין | דני מרון

הרכבים

נבחרת ישראל: אסף צור, נועם כהן, אור בלוריאן, רז שלמה, יהב גורפינקל, עדן קארצב, עומר לקאו, תומר יוספי, עילאי אלמקייס, אילון אלמוג, תאי בריבו.

נבחרת קזחסטן: מוחמג'אן סייסן, אליבק קסים, רואן אורינבסר, טלגאט קוסיאפוב , גבורג נג'אריאן, סולטנבק אסטנוב, אדם אדחאג'ייב, אלחאן אסטנוב, יירקבולאן סיידאחמט, ארתור שושנאצ'ב, אורלחאן אומירטייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי