לקראת פרסום הסגל: רוטנשטיינר ממתין לאלמקייס

עילאי אלמקייס | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

המאמן יפרסם ברביעי את רשימת השחקנים שיזומנו למשחק נגד סקוטלנד ומחכה לעדכון בנוגע למידת כשירותו של הקשר, שנפצע בשבוע שעבר. שמיר, שנפגע בגבו ב-2:2 של סטנדרד ליאז' מול זולטה, לא סובל מפציעה ויהיה כשיר

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר יפרסם ביום רביעי הקרוב את הסגל לקראת המשחק הגורלי נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו. הנבחרת תתכנס בשבת הקרובה בהרצליה ויום לאחר מכן תמריא לגלאזגו, שם יצטרפו אליה הליגיונרים שיזומנו.

המאמן ועוזרו אלון חזן מחכים לבשורות מכיוונו של עילאי אלמקייס, שנפגע בברכו במהלך הופעת הבכורה שלו בדן האג ההולנדית. הקשר עבר בדיקת MRI שללה נזק חמור, אולם אזור הפגיעה עדיין היה נפוח בימים האחרונים. אתמול התווספה דאגה נוספת עבור הצוות המקצועי: עדן שמיר, שמועמד לקבל זימון, ספג מכה בגבו במהלך משחק בין סטנדרד ליאז' לזולטה וארחם, אך יממה לאחר ההתמודדות התברר כי אינו סובל מפציעה ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן אם ייכלל בסגל. כפי שנכתב כאן בימים האחרונים, רוטנשטיינר ממתין גם לדעת האם דיא סבע וגדי קינדה ישוחררו מהקבוצות שלהם.

לנבחרת מחכה לוח זמנים עמוס מאוד, שכן שלושה ימים בלבד לאחר המפגש עם הסקוטים, ביום ראשון ה-11/10, היא תארח את נבחרת צ'כיה באצטדיון סמי עופר במסגרת ליגת האומות ותספיק לקיים לפני אימון בודד. כעבור יומיים, רוטנשטיינר ושחקניו ימריאו שוב, הפעם למשחק בסלובקיה ב-14/10.

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי