דן ביטון נמצא חיובי לקורונה ושוחרר מסגל הנבחרת

דן ביטון | אודי ציטיאט

קשר מכבי ת"א הפך לנדבק ה-12 אצל הצהובים, דווקא לאחר שזכה לזימון בכורה. טוואטחה חלה גם הוא בנגיף ולא נכלל בסגל לסקוטלנד, אבו פאני זומן לראשונה. דן גלזר נבדק בשנית, קיבל תוצאה שלילית ויצטרף לנבחרת

(גודל טקסט)

שישה ימים לפני המשחק הכי חשוב של ישראל בשנים האחרונות, מול סקוטלנד במסגרת פלייאוף היורו, המאמן וילי רוטנשטיינר פרסם היום (שישי) את הסגל לקראת המפגש בגלאזגו ובצמד המשחקים נגד סלובקיה בחוץ וצ'כיה בבית במסגרת דרג B של ליגת האומות.

הקשר דן ביטון, שהגיע העונה מלודוגורץ למכבי תל אביב והפך במהרה לבורג משמעותי אצל הצהובים, זומן לראשונה, אלא שבשעות הערב התקבלו התוצאות מבדיקות הקורונה שערכו שחקני הנבחרת וביטון נמצא חיובי, מה שהוביל לשחרורו. מדובר בשחקן ה-12 ממכבי תל אביב שנדבק בנגיף.

ממכבי חיפה, שהובסה רק אתמול 7:2 נגד טוטנהאם בפלייאוף הליגה האירופית זומנו לא פחות מארבעה שחקנים – בראשם מוחמד אבו פאני, אחד השחקנים המצטיינים של ברק בכר החל מתחילת העונה, שזכה לזימון בכורה. בנוסף גם הקפטן הירוק נטע לביא, הבלם עופרי ארד והמגן השמאלי סאן מנחם יעמדו לרשותו של רוטנשטיינר באמפדן פארק.

דיא סבע שחתם השבוע באל נאסר מאיחוד האמירויות חזר לנבחרת. כזכור האחרון לא שותף בשני המשחקים הראשונים במסגרת ליגת האומות, בשל דרישתה של קבוצתו לשעבר גוואנגז'ו ר.פ. להשאירו לאור חוקי הבידוד המחמירים בסין.

סגל נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

ניר ביטון שובץ גם הוא בסגל הנבחרת, למרות שנפצע אתמול במדי סלטיק וצפוי להיעדר מספר שבועות. הסיבה לכך היא רצונם של הצוות המקצועי והרפואי לבדוק מקרוב את מצבו של הבלם שנמצא בכל מקרה בסקוטלנד. ביטון שוחח עם חבריו לנבחרת וסיפר כי הסיכוי שישחק נגד סקוטלנד קלוש ביותר. הבלם יעבור בדיקת MRI בימים הקרובים ואז יתברר המשך דרכו בנבחרת.

מי שלא נכללו בסגל הם דור פרץ וטאלב טוואטחה בשל תוצאה חיובית בבדיקת הקורונה שערכו. בנוסף, אבי ריקן ויונתן כהן שיוצאים מבידוד היום/מחר – לא יספיקו לבצע את כל הבדיקות הנחוצות ולכן לא זומנו גם הם.

בנושא דן גלזר דווקא התקבלו חדשות טובות. תוצאת בדיקת הקורונה של הקשר שהתקיימה בימים האחרונים יצאה גבולית ולא חד משמעית, אך בהמשך גלזר עבר בדיקה נוספת ויצא שלילי – מה שיאפשר לו להתווסף לסגל הנבחרת. מחר יוחלט סופית האם הקשר יטוס לסקוטלנד.

דן גלזר | אריאל שלום

הסגל המלא

שוערים

אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, איתמר ניצן.

הגנה

שרן ייני, איתן טיבי, עופרי ארד, אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, ג'ואל אבו חנא, אוראל דגני, סאן מנחם, לואי טאהא, ניר ביטון.

קישור

אייל גולסה, מנור סולומון, עילאי אלמקייס, מוחמד אבו פאני, ביברס נאתכו, נטע לביא.

התקפה

שון וייסמן, מואנס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע.

ערן זהבי חוגג | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי