עדן קארצב זומן לסגל נבחרת ישראל, דן גלזר לא ימריא לסקוטלנד

עדן קארצב
עדן קארצב | Adam Pretty/Getty Images

לקראת יציאת הנבחרת לגלאזגו, רוטנשטיינר צירף במקום דן ביטון את הקשר הצעיר שכבש בזלצבורג. קשר מכבי ת"א שהיה הראשון בשורות האלופה שנדבק בקורונה לא יצטרף, על אף שנמצא שלילי בבדיקה שערך

(גודל טקסט)

ההכנות הרשמיות לקראת המשחק ביום חמישי בסקוטלנד בחצי גמר פלייאוף יורו 2020 יחלו היום (שבת) אחר הצהריים, כששחקני הנבחרת יתכנסו בבית מלון בהרצליה לקראת ההמראה מחר לגלאזגו.

המאמן הלאומי, וילי רוטנשטיינר, הודיע היום כי החליט לזמן במקום דן ביטון, השחקן ה-12 של מכבי תל אביב שנמצא חיובי לקורונה ושוחרר מהסגל, את הקשר הצעיר עדן קארצב – שעל האפשרות שיזומן פרסמנו לראשונה בספורט1. קארצב היה מהבולטים בשני משחקי פלייאוף ליגת האלופות של מכבי תל אביב נגד זלצבורג ואף כבש בגומלין באוסטריה.

לעומת קארצב, חברו לקבוצה, דן גלזר שנבדק פעם שנייה השבוע ונמצא שלילי אחרי שהבדיקה הראשונה הייתה גבולית, לא התאמן כלל בשבועיים האחרונים, זקוק לזמן התאוששות לפני שיהיה מוכן למשחק בסקוטלנד ולאחר מכן נגד צ'כיה בליגת האומות ועל כן נותר מחוץ לסגל. גלזר, כידוע, היה הראשון מבין שחקני מכבי ת"א שנדבק.

כידוע, גם טאלב טוואטחה ויונתן כהן נדבקו בקורונה וייעדרו. במקום ניר ביטון, שנפצע שלשום בניצחון סלטיק בליגה האירופית, הוחלט שלא לזמן שחקן.

עדן קארצב | אודי ציטיאט

לקראת המשחק הגורלי ביום חמישי נגד סקוטלנד, רוטנשטיינר יתורגל כבר ממחר את ההרכב המסתמן בו אמור אחד מבין סאן מנחם או ג'ואל אבו חנא להחליף את טוואטחה בעמדת המגן השמאלי ואילו על המקום של ניר ביטון במרכז ההגנה מתמודדים לואי טאהא ואוראל דגני. אייל גולסה יתורגל בקישור במקומו של דור פרץ.

פרט לשינויים המתוכננים בשל פציעות והידבקויות בקורונה, על מקומם בהרכב אמורים לשמור אופיר מרציאנו, אלי דסה , חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, ביברס נאתכו, מנור סולומון, מואנס דבור וערן זהבי.

אגב, ביום שני, יממה לאחר הנחיתה בסקוטלנד, תעבור הנבחרת בדיקות קורונה לפי מתווה אופ"א. החשש, כמובן, הוא שאחד משחקני מכבי תל אביב – שרן ייני, איתן טיבי, אייל גולסה או עדן קארצב יימצאו חיוביים. "אין ולא יהיו תירוצים בשל המצב. התירוץ הזה לא ישמע, אנחנו נבחרת לאומית וכל שחקן שהוזמן ראוי למשימה", אמרו בנבחרת.

טיבי
טיבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי