סבע לקראת סקוטלנד: "סגל חסר בגלל הקורונה? לא תירוץ"

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | אודי ציטיאט

חלוץ נבחרת ישראל: "זה נמצא בכל העולם. צריכים למצוא את הפתרונות כמה שיותר מהר". על חסרונו במשחק הקודם: "צפיתי בו עד חמש בבוקר. הכל אפשרי בחמישי". קבוצתו החדשה באמירויות: "התרשמתי לטובה שם"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל החלה את הכנותיה לפלייאוף העלייה ליורו 2020, כאשר ביום חמישי הקרוב היא תשחק נגד סקוטלנד במשחק הגורלי ביותר שלה בשנים האחרונות.

המאמן וילי רוטנשטיינר סובל ממספר חיסורים לא מבוטל עקב "מכת הקורונה" שספגה מכבי תל אביב, ולקראת המשחק החלוץ דיא סבע התייחס למצב: "אנחנו צריכים למצוא את הפתרונות המתאימים הכי מהר שאפשר. לימדו אותי שאם זה לא תלוי בי, אז אין הרבה מה לעשות. הקורונה נמצאת בכל העולם. זה לא בידיים שלנו. סבלנו מחוסר מזל כשהרבה שחקנים נדבקו, אבל זה לא אמור להוות תירוץ".

כזכור, במשחק הקודם נגד הסקוטים סבע לא היה בסגל הנבחרת לאחר שלא שוחרר מגוואנגז'ו ר.פ, אותה הספיק לעזוב לאחרונה לאל-נאסר מאיחוד האמירויות. "נשארתי ער עד חמש בבוקר כדי לצפות במשחק הקודם נגד סקוטלנד. זה משחק קשה נגד יריבה טובה אבל אני חושב שתמיד חיכינו להזדמנות כזו להעפיל ליורו והנה זה במרחק שני משחקים בלבד".

דיא סבע, אוראל דגני, לואי טאהא, אייל גולסה | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

"בסך הכל זה משחק כדורגל ובכדורגל הכל אפשרי. אנחנו רוצים להעפיל לגמר הפלייאוף". על החתימה ההיסטורית בקבוצתו החדשה הוסיף: "הייתה לי התרשמות מאוד טובה במהלך הימים שלי שם, ההרגשה מיוחדת. הכל קרה מהר מדי ונסגר תוך שבוע-שבוע וחצי. אני מבסוט ומחכה כבר להצטרף לקבוצה החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי