דאבור מוכן לסקוטלנד: "מאמין שאפשר לעשות את זה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט, סקופיה

החלוץ של הופנהיים ונבחרת ישראל דיבר לאחר הנחיתה בגלאזגו: "כמובן שיש צורך להתכונן שונה למשחק כל כך חשוב. רוצים לתת הרגשה מצוינת לכולם בארץ"

(גודל טקסט)

ביום חמישי, נבחרת ישראל תעלה לכר הדשא בהמפדן פארק לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות, בחצי גמר ליגת האומות נגד נבחרת סקוטלנד החזקה. המפגש הקודם בין הקבוצות נגמר בתוצאה 1:1, ולמרות זאת, השחקנים של ווילי רוטנשטיינר, שנחתה מוקדם יותר הבוקר (ראשון) בגלאזגו, משדרים אופטימיות ומאמינים, שלמרות החיסורים שנוצרו בעקבות נגיף הקורונה, עדיין אפשר להשיג את מה שנראה בלתי אפשרי – כרטיס ליורו 2021.

לאחר הנחיתה בסקוטלנד, אחד הכוכבים הגדולים של הנבחרת, מואנס דאבור, שמעורר ציפיות רבות לאחר פתיחת העונה הנהדרת שלו בבונדסליגה, התפנה להגיד כמה מילים לקראת המשחק הקרוב.

צפו: דאבור מדבר לאחר הנחיתה בסקוטלנד

על פתיחת העונה בהופנהיים: "פתחנו את השנה בצורה מצוינת, גם נגד באיירן נתנו הצגה ויופי של משחק, לצערנו הפסדנו את המשחק האחרון נגד פרנקפורט, אבל היינו קונים שש נקודות מתשע אם היו שואלים אותי. אני מרגיש מצוין, הייתי שותף בשלושת המשחקים, הרגשתי טוב מאוד על המגרש ואני מקווה שנמשיך ככה".

חשיבות המשחק נגד סקוטלנד: "כמובן שיש צורך להתכונן שונה למשחק כל כך חשוב, למרות שלפי דעתי גם במשחקים הקודמים התכוננו בצורה מצוינת, אבל הפעם אתה מרגיש התרגשות, כל השחקנים מחכים למשחק הזה, כולם רוצים לבוא בשיא שלהם ולנסות לנצח כמובן, אנחנו מאמינים, אני אישית מאמין שאפשר לעשות את זה ואני חושב שזה הזמן לעשות ופחות לדבר".

החיסורים בסגל בעקבות נגיף הקורונה: "כמובן שזה פוגע בנו, זה לא סוד שכל השחקנים שחסרים, ואני מאחל להם רק בריאות ושיחזרו כמה שיותר מהר למגרשים ולחיים הנורמליים, אז כמובן שזה פוגע, אבל בנבחרת תמיד חייב להיות מוכן, כל הזמן יש פציעות וחיסורים, לא צריך להתעסק במי שלא פה. אני באמת מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה בשבילהם לתת להם הרגשה מצוינת, וזה יהיה מושלם אם נעשה את זה בסופו של דבר והם יהיו איתנו בחודש הבא".

המצב בישראל גורם לעודף מוטיבציה? "כמובן שכן, כולם מבואסים מהמצב שלנו בארץ ובמיוחד אחרי שסגרו את הכדורגל ואני רואה את כל השחקנים, שהם חברים מאוד מאוד קרובים שלי שפשוט כואב להם וכואב לי גם עליהם. אנחנו גם נדבר על זה ביחד פה, צריך לעשות מעל ומעבר כדי לתת לכולם הרגשה של ניצחון, ואני מאמין כמו בכל הדברים גם בכדורגל ננצח פה, ואני מקווה שדרך הנבחרת נצליח לתת הרגשה מצוינת לכולם ובע"ה נעשה את זה".

צפו: המפגש האחרון בין ישראל לסקוטלנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי