הנבחרת נחתה בגלאזגו, מנור סולומון ייעדר מהמשחק מול סקוטלנד?

ישראל יצאה לסקוטלנד והערב קיימה אימון בכורה לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. שחקני שחטאר שוהים בבידוד בעקבות מספר מקרים חיוביים, לכן יציאתו של הקשר מאוקראינה תידחה. קארצב וגולסה מתחרים על מקום ב-11

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה בשעות אחר הצהריים (ראשון) בגלאזגו לקראת אחד ממשחקיה החשובים ביותר, כשתפגוש את נבחרת סקוטלנד באצטדיון המפדן פארק ביום חמישי בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו.

בשעות הערב קיימה הנבחרת אימון ראשון מתוך ארבעה בגלאזגו. המאמן וילי רוטנשטיינר לא תרגל את ההרכב ומסתמן שיעשה זאת החל ממחר, כאשר ערן זהבי וג'ואל אבו חנא יחזרו לנבחרת. ניר ביטון שוהה עם הנבחרת בבית המלון אך לא הגיע לצפות באימון הערב. הבלם יעבור החל ממחר סדרת בדיקות שסיומן ייקבעו בצוות הרפואי אם יוכל להיות כשיר למשחקים הבאים נגד צ'כיה וסלובקיה.

מי שנמצא בספק למשחק הוא מנור סולומון. הקשר אמנם, שיחק היום במדי שחטאר שסיימה ב-2:2 מול דסנה, אך בתום ההתמודדות מסרה האלופה האוקראינית שהבדיקות של אנדריי פיאטוב וטאראס סטפננקו ועד שני אנשי צוות חזרו על תוצאה חיובית. לכן כל השחקנים שוהים כעת בבידוד וסולומון יעבור מחר בדיקות קורונה, ויוכל להצטרף לחבורה בכחול לבן אם התוצאה תהיה שלילית.

מנור סולומון | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

כזכור, בחודש שעבר סיימה ישראל בתיקו 1:1 נגד סקוטלנד בחוץ במסגרת ליגת האומות. במהלך היום אמורים להצטרף לנבחרת הלגיונרים השונים המפוזרים באירופה. בנבחרת מודאגים מעט ממצב הסגל: "יש סגל חסר במיוחד", אמר גורם, אך הוסיף: "אבל אנחנו נבחרת ישראל ואנחנו מאוחדים". הקפטן ביברס נאתכו וערן זהבי יחברו את השחקנים יחד לקראת המשימה החשובה". שחקנים טוענים שכאשר זהבי בסביבתם הביטחון באימונים מורגש. אתמול, כזכור, אמר דיא סבע שגם הסגל החסר אינו מהווה תירוץ.

לואי טאהא | ההתאחדות לכדורגל
נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל
ביברס נאתכו, לואי טאהא, אוראל דגני, מוחמד אבו פאני | ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר יחליט על זהותם של שלושת הנעדרים בהשוואה למשחק הקודם – טאלב טוואטחה, דור פרץ וניר ביטון, ופרט לכך ההערכות הן שלא יהיו שינויים. המאמן מודע ליכולת ולמשחק הפיזי של סקוטלנד ועשוי להציב בהרכב הפותח את עדן קארצב, המוזמן הטרי, שכבש שער נהדר במדי מכבי ת"א נגד רד בול זלצבורג. גורם בסביבת הנבחרת מעריך כי קארצב אכן בתוכניות להרכב והוא יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו גם נגד צ'כיה וסלובקיה.

איתן טיבי | ההתאחדות לכדורגל

יחד עם קארצב נאבקים על חולצת ההרכב גם אייל גולסה ועילאי אלמקייס שכבש במשחק הנבחרת האחרון. את ניר ביטחון יחליף אחד מבין לואי טאהא או אוראל דגני. סאן מנחם וג'ואל אבו חנא מתחרים על עמדת המגן השמאלי .

בחלק הקדמי המאמן יכול להיות מרוצה מכך ששחקניו בכושר טוב. זהבי שכבר כבש ובישל בהופעת הבכורה שלו בפ.ס.וו איינדהובן ועזר לה להעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית, ישחק לצד מואנס דאבור. בצוות המקצועי חושבים שגם שון וייסמן ראוי להזדמנות וזה עשוי לקרות נגד צ'כיה וסלובקיה.

עדן קארצב, אייל גולסה | ההתאחדות לכדורגל
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי