רוטנשטיינר ערך שיחות אישיות, דסה: "המצב בארץ נותן דרייב"

אלי דסה | ההתאחדות לכדורגל

מאמן הנבחרת עודד את השחקנים והחדיר בהם אמונה שהכל אפשרי לקראת המשחק הגורלי מול סקוטלנד בחמישי. המגן: "משחק של 'מי ימצמץ ראשון'". ביטון התאמן בצד, זהבי, אלחמיד ואבו חנא ערכו אימון קל. סולומון יצטרף מחר

(גודל טקסט)

שני ניצחונות מפרידים בין נבחרת ישראל לכרטיס ליורו וההכנות של וילי רוטנשטיינר ושחקניו בעיצומן לקראת המשחק נגד סקוטלנד בחצי גמר הפלייאוף, שייערך ביום חמישי הקרוב (21:45). הנבחרת קיימה הערב (שני) את האימון השני שלה בגלאזגו, כאשר השחקנים והצוות ממתינים לתוצאות בדיקת הקורונה שעברו היום.

אימון נבחרת ישראל לקראת סקוטלנד

ניר ביטון, שהגיע פצוע מסלטיק, ערך אימון אישי בצדי המגרש מבלי לגעת בכדור. מחר הבלם יעבור בדיקה נוספת שתקבע האם יוכל להגביר את הקצב ויהיה כשיר למשחק עצמו. ערן זהבי, חאתם עבד אלחמיד וג'ואל אבו חנא ערכו אימון קל. מנור סולומון, שהתגלה כשלילי לקורונה בבדיקה שערך באוקראינה, יגיע הלילה לבית המלון ויערוך מחר אימון ראשון.

בינתיים, המאמן וילי רוטנשטיינר והצוות שלצדו מקיימים שיחות אישיות עם השחקנים ושיחות בקבוצות של מספר שחקנים. האוסטרי הבהיר לשחקניו שהמשחק הגורלי יהיה צמוד והנבחרת שתהיה דומיננטית יותר במרכז המגרש ותשחק בנחישות גבוהה יותר תנצח. הוא עודד את השחקנים שהמשימה אפשרית, וממחר יחל לתרגל את ההרכב, כאשר הוא ימשיך כהרגלו במערך שלושת הבלמים.

ג'ואל אבו חנא, ניר ביטון | ההתאחדות לכדורגל
ערן זהבי | ההתאחדות לכדורגל

בין השאר, רוטנשטיינר ערך שיחות אישיות עם עדן קארצב, מוחמד אבו פאני ודיא סבע והכין אותם מנטלית לאפשרות שישותפו בהרכב ביום חמישי או כמחליפים. המאמן ציין פני אבו פאני וקארצב כי עקב אחריהם בקבוצותיהם ואהב את היכולת וההשקעה.

מגן הנבחרת, אלי דסה, דיבר היום לקראת המעמד החשוב והתייחס גם להצטרפות שחקני הנבחרת לליגה ההולנדית בתקופה האחרונה. "זה המעמד אולי הכי גדול שהיינו בו בשני העשורים האחרונים, אולי יותר. בטח הסגל שנמצא כאן, אני לא חושב שמישהו היה בכזה מרחק מהיורו או מטורניר גדול ברמה כזו", אמר דסה, "המצב בארץ וכל מה שהולך נותן לנו עוד יותר דרייב לתת קצת יותר שמחה ותקווה לאנשים במדינה. אנחנו לפני מעמד מאוד גדול, אבל נהיה חייבים לווסת את הלחץ, ההתרגשות וההמולה סביב המשחק, כדי שבסוף נהיה מרוכזים ל-90 דקות ונוכל להגיע לגמר".

מה צריך לעשות כדי לנצח: "קודם כל אני חושב שהמשחק שונה מהמשחקים הקודמים נגדם, גם האחרון וגם זה של העונה שעברה. וילי מכין אותנו בצורה הטקטית הטובה ביותר, זה יהיה משחק מוחות ומשחק של אגרסיביות, של 'מי ימצמץ ראשון'. נהיה חייבים להיות במיטבנו, מהשוער ועד החלוץ, הספסל וכל המדינה בעצם".

המושבה הישראלית בהולנד: "איזה שחקן לא היה רוצה ישראלים סביבו? בטח כשהם חברים שלך לנבחרת ואתה מכיר אותם הרבה מאוד זמן. כבר בשישי האחרון חגגנו יחד את חג הסוכות, כמובן בהתאם להגבלות בהולנד. היה כיף ואני שמח שהם איתי באותה ליגה, כי כל משחק שני הופך לאיזה דרבי קטן וזה נחמד מאוד".

מוחמד אבו פאני | ההתאחדות לכדורגל
עדן קארצב | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי