ייני צפוי להחליף את ביטון במרכז ההגנה, מנחם יפתח בצד שמאל

שרן ייני | ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד סקוטלנד ביום חמישי בפלייאוף יורו 2020, השחקנים ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה שערכו. רוטנשטיינר שוחח עם בלם מכבי ת"א, מגן מכבי חיפה אמור לעלות במקום טוואטחה

(גודל טקסט)

מנור סולומון נחת אמש (שני) בגלאזגו והחל מהיום ייקח חלק בהכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק ביום חמישי נגד נבחרת סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף יורו 2020. סולומון, שכידוע הגיע באיחור לאחר שנמצא חולה קורונה מאומת בשחטאר דונייצק, נבדק ונמצא שלילי ומיד לאחר מכן עלה על טיסה מאוקראינה.

סולומון מיועד לפתוח בהרכב של וילי רוטנשטיינר, שכעת עם הגעת הקשר יחל לתרגל את ה-11 למפגש. האוסטרי יצטרך להסתדר, בין השאר, ללא טאלב טוואטחה ודור פרץ שנדבקו בנגיף ונראה שגם ניר ביטון לא ייטול חלק, על אף שאתמול ערך אימון בצד. ביטון נפגע ביום חמישי בליגה האירופית ולרוטנשטיינר הובהר על ידי אנשי סלטיק שהקשר, שתוכנן לפתוח כבלם, זקוק למנוחה וטיפולים ועדיף שלא ישחק, אך המאמן לא מוותר ואם יוכל לרשום אותו בסגל ולשתף אותו במידת הצורך מבלי לסכן אותו, ישקול לפחות להושיב אותו על הספסל.

לכן, על מקומו של ביטון לצדם של איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד נאבקים קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני לו לטענת הצוות המקצועי יש את הניסיון במשחקים מהסוג הזה ואת התיאום עם טיבי, ומועמדים נוספים לתפקיד עם סיכוי נמוך יותר לשחק הם אוראל דגני ולואי טאהא.

סאן מנחם | ההתאחדות לכדורגל

כבר אתמול, לפני האימון, שוחח רוטנשטיינר גם עם ייני והכין אותו לאפשרות שהוא מפקיד ברגליו את עמדת הבלם. הערב יתורגל סאן מנחם ממכבי חיפה בעמדת המגן השמאלי והוא אמור לעלות בהרכב, כשאייל גולסה ועדן קארצב יתורגלו הערב בעמדה של דור פרץ בקישור ואחד מהם יפתח. רוטנשטיינר הבהיר לשחקניו כי כול מי שיהיה על כר הדשא תצריך להאמין ולשחק כמי שאמור לנצח את סקוטלנד. כידוע, אמש גם הצטרפו לאימונים ערן זהבי וחאתם אלחמיד שערכו אימון קל והיום יגבירו קצב.

בנבחרת מדברים על המשחק בחמישי כחשוב ביותר בשנים האחרונות ומבהירים לשחקנים כי ניצחון על סקוטלנד יחזיר את הכדורגל למרכז העניינים במדינה בימים של סגר, קורונה ומורל לאומי נמוך. במהלך היום גם יתקבלו תוצאות בדיקות הקורונה שערכו השחקנים.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, חאתם אלחמיד, שרן ייני (אוראל דגני), איתן טיבי, סאן מנחם, איל גולסה (עדן קארצב) ביברס נאתכו, מנור סולומון, ערן זהבי ומואנס דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי