לואי טאהא נמצא חיובי לקורונה, שאר שחקני הנבחרת שליליים

לואי טאהא | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

לקראת האימון המסכם שייערך הערב וההכנות למשחק פלייאוף יורו 2020, הודיעה ההתאחדות כי בלם ב"ש הוא היחיד שנושא את הווירוס מבין שחקני הסגל. לא יזומן שחקן אחר במקומו. התלבטות בין אבו חנא למנחם באגף שמאל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תערוך הערב (רביעי) באצטדיון האמפדן פארק בגלאזגו את האימון המסכם לקראת משחק פלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד, ובשעות הבוקר הגיעו לתוצאות הקורונה, לפיהן למעט לואי טאהא, שנמצא חיובי, כל שחקני הנבחרת ושאר חברי המשלחת נמצאו שליליים. בשל הסמיכות למשחק, לא יזומן לבלם מחליף.

יש לציין כי בעקבות גל ההדבקות של שחקני הפועל באר שבע, היה חשש שבהמשך התברר כנכון, כי גם טאהא נושא את הנגיף. הבלם שכבר נמצא בבידוד כבר מאתמול, יופרד מחבריו לנבחרת ונכון לעכשיו, הוא ממשיך לשהות לבדו בבית המלון.

בנוסף מסתמן כי טאהא לא ישוב לישראל, מכיוון שיהיה מחוייב להישאר בבידוד בסקוטלנד למשך שבועיים והמשך הטיפול יתברר בהמשך היום. בכל מקרה, טאהא לא בתוכניות של הנבחרת גם בשני המשחקים הבאים נגד צ'כיה וסלובקיה במסגרת ליגת האומות, אליהם יגיע שחקן אחר על חשבונו.

לואי טאהא | ההתאחדות לכדורגל

בנבחרת קיים כעת חשש גדול כי שחקנים נוספים שלא נמצאו חיוביים בבדיקה הבוקר, יגלו תסמינים בזמן הקרוב, לאחר שטאהא שהה עם רוב השחקנים מאז ההתכנסות בשבת בטיסה לגלאזגו ובימים ראשון ושני בבית המלון בסקוטלנד. הבדיקות השליליות הבוקר יכולות להפוך לחיוביות בתום ימים ספורים בדיוק כפי שקרה בהפועל חדרה, בני סכנין, מכבי תל אביב וכעת גם הפועל באר שבע.

בנושא המקצועי, על פי התרגולים האחרונים, ההתלבטות בנושא ההרכב הפותח של המאמן וילי רוטנשטיינר עדיין קיימת ובשיחות עם הצוות המקצועי אין החלטה חד משמעית בנושא הבלם, בין שרן ייני ואוראל דגני – שעשויים לפתוח אם ניר ביטון לא יעבור את מבחן הכושר, אחרי שאתמול ערך אימון מלא.

גם עמדת המגן השמאלי, שם שיחק לאחרונה טאלב טוואטחה, לא נקבעה על ידי רוטנשטיינר סופית והמאבק הוא בין ג'ואל אבו חנא מקבוצת זוריה שבשורותיה הוא מועדף כבלם, לבין מגן מכבי חיפה סן מנחם. את דור פרץ בקישור אמור להחליף חברו ממכבי תל אביב, אייל גולסה.  

ג'ואל אבו חנא, ניר ביטון | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי