פיטרסון לפני ישראל: "אני הראשון להודות שאני לא רונאלדו"

קאלום פיטרסון | Stu Forster / Staff

הרכש הטרי של שפילד ונסדיי דיבר לקראת המשחק הקריטי מול וילי רוטנשטיינר וחניכיו: "רגע גורלי עבור המדינה כולה. זה יהיה מדהים להבקיע שער בכורה ולעזור לנבחרת להעפיל"

(גודל טקסט)

אחרי שהשלים את מעברו מקרדיף לשפילד ונסדיי וערך בסוף השבוע האחרון את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה, קאלום פיטרסון, שחקן נבחרת סקוטלנד, דרוך לקראת המשחק הגורלי מול נבחרת ישראל (חמישי ב-21:45), בו המנצחת תעפיל לגמר פלייאוף העלייה ליורו ותפגוש את המנצחת בהתמודדות המקבילה בין נורבגיה לסרביה החזקות.

לאחר תקופה בה לא זומן, פיטרסון שב לסגל בניצחון 1:2 על צ'כיה בליגת האומות ואף עלה מהספסל בדקה ה-67. "אני שמח לחזור. מבחינתי, עבר יותר מידי זמן מאז שזומנתי. זה נהדר לשוב לסגל דווקא לפני משחק גורלי עבור המדינה כולה. בכנות, היה קשה לא להיות חלק מהנבחרת, אף על פי שבחלק מהזמן הייתי פצוע. אני הראשון להודות שאני לא כריסטיאנו רונאלדו, אבל אני מרגיש שיש ערך מוסף שאני מביא איתי".

על משמעות המשחק מול ישראל: "אם אוכל לעזור למדינה שלי לנצח את ישראל ולהעפיל לגמר, זה יהיה מדהים. זה יהיה גדול אם נעפיל ונהיה במרחק משחק אחד מהיורו. מבחינתי לשחק במדי סקוטלנד זה השיא. הכבוד הגדול ביותר. זה יהיה מדהים לכבוש את שער הבכורה שלי דווקא במשחק הזה. אשמח אם זה יקרה".

פיטרסון, לו ארבעה שערי פרמיירליג בעונת 20018/19, אך רק חמישה אשתקד בצ'מפיונשיפ, התייחס למיקומו במגרש: "אין ספק שאני יכול לשחק בהרבה עמדות, אבל אני חושב שאני נמצא בשלב בקריירה בו אני צריך למצוא עמדה אחת ולהפוך אותה לקבוע. אני הכי יעיל בהתקפה. למרות שאני משחק עם מספר 5 על הגב, שפילד החתימה אותי בשביל שאבקיע שערים. אני צריך להאמין שאני מסוגל לעשות את זה וזה יקרה".

קאלום פיטרסון | Michael Steele / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי