יממה לפני ישראל: שחקן נבחרת סקוטלנד נמצא חיובי לקורונה

סטיוארט ארמסטרונג | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

מכה ליריבה של הנבחרת: סטיוארט ארמסטרונג אומת כחולה, ראיין כריסטי וקיירן טירני, שבאו במגע עמו, נכנסו לבידוד וייעדרו גם הם מחצי גמר הפלייאוף (חמישי, 21:45). שלושה שחקנים נוספים נופו בשל פציעות

(גודל טקסט)

מגפת הקורונה ממשיכה להטיל צל גדול מעל הכדורגל העולמי בכלל ומעל משחקה של נבחרת ישראל בסקוטנלד בפרט: אחרי שההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (רביעי) על הידבקותו של לואי טאהא, גם בסגל היריבה התגלה חולה מאומת: סטיוארט ארמסטרונג, קשרה של סאות'המפטון. ארמסטרונג בן ה-28, שפתח בהרכב נבחרתו במשחק נגד צ'כיה בחודש שעבר, אובחן כשלילי עם הצטרפותו למחנה הסקוטי לפני יומיים, אולם תוצאת הבדיקה שערך אתמול יצאה חיובית והוא נכנס לבידוד של 10 ימים.

אלא שהצרות של הסקוטים לא נגמרות שם: שני שחקני הרכב נוספים, ראיין כריסטי מסלטיק (שהבקיע את הפנדל במשחק האחרון נגד ישראל) וקיירן טירני מארסנל, באו במגע עם ארמסטרונג ולכן נדרשו להיכנס גם הם לבידוד, שיימשך 14 ימים וימנע מהם להשתתף במשחקים הקרובים. יחד עם השניים הללו, גם שניים מחברי הצוות הרפואי בנבחרת סקוטלנד נכנסו לבידוד לאחר ששהו בקרבת החולה המאומת.

שעה לאחר מכן, הסקוטים הודיעו כי שלושה שחקנים נוספים נגרעו מהסגל בשל פציעות: מדובר בליאם פלמר, סקוט מקנה ואולי ברק, שגם הם לא יעמדו לרשות הנבחרת מהאי הבריטי במשחק הקריטי נגד שחקניו של וילי רוטנשטיינר וגם במפגשים עם סלובקיה וצ'כיה בליגת האומות.

מאמן הנבחרת סטיב קלארק מסר בתגובה: "אלו כמובן חדשות מאכזבות, אך הדבר החשוב ביותר זו הבריאות והביטחון של כל המעורבים ושל שאר השחקנים והצוות. דיווחנו למועדונים שמהם זימנו את השחקנים ואת חברי הצוות וכעת עלינו להתכונן למשחק גדול מאוד מחר".

קיירן טירני | Ian MacNicol/Getty Images
ראיין כריסטי | Ian MacNicol/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי