בסקוטלנד חשפו: טירני וכריסטי נכנסו לבידוד בגלל משחק בפלייסטיישן

קיירן טירני | Ian MacNicol/Getty Images

ב"סאן" פורסם כי השניים שיחקו במשחקי וידאו עם ארמסטרונג, שנמצא חיובי, אך השחקנים טוענים שלא הפרו את ההנחיות ובקבוצות שלהם זועמים

(גודל טקסט)

כשנותרו שעות ספורות למשחק נגד נבחרת ישראל בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, בסקוטלנד ממשיכים לעסוק, איך לא, במקרה הקורונה שהשבית שלושה משחקניו של סטיב קלארק. כידוע, סטיוארט ארמסטרונג הוא זה שנמצא חיובי ובעקבות כך נשלחו לבידוד גם קיירן טירני וראיין כריסטי, ששהו בקרבתו. הבוקר (חמישי) פורסם ב"סאן" הסקוטי הגורם לבעיה: משחק פלייסטיישן.

מסתבר כי טירני וכריסטי, שחקני הרכב קבועים בסקוטלנד, נאלצו להיכנס לבידוד אחרי ששיחקו במשחקי וידאו יחד עם ארמסטרונג בבית המלון בו שוהה הנבחרת. השניים טענו שהם עשו זאת מקונסולות נפרדות ותוך כדי ציות להנחיות הריחוק החברתי. על פי התקשורת המקומית, מגן ארסנל וקשר סלטיק מתעקשים כי לא עברו על החוקים ובקבוצות שלהם זועמים ודורשים הסברים.

גורם בסלטיק אמר ל"סאן" כי "כריסטי הדגיש את ההיצמדות שלו לפרוטוקול בעת מילוי התפקיד שלו בנבחרת. סלטיק תפתח בשיחות עם ממשלת סקוטלנד ורשויות אחרות כדי להבין לעומק את הדרישה לבידוד של אותם שחקנים, שממשיכים לצאת שליליים בבדיקות".

השחקן עצמו אמר: "אני כל כך מאוכזב מהאירועים של היום וההשלכות האפשריות על המדינה שלי והקבוצה שלי. בגלל שאני פועל בהתאם לפרוטוקול כבר זמן רב, אני מכיר היטב את החוקים. הריחוק החברתי מחבריי לקבוצה הפך לנורמה וזה משהו שאני מכבד".

כריסטי. בסלטיק זועמים | Ian MacNicol/Getty Images

גם בארסנל, שם מודאגים מכך שטירני ייאלץ להיעדר מהמשחק החשוב נגד מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג, מסרו בהודעה רשמית: "הצוות הרפואי שלנו וידא שקיירן שמר כל העת על ריחוק חברתי מהשחקן שנמצא חיובי ולא הפר את פרוטוקול הקורונה. אנו מבקשים כעת ייעוץ נוסף והבהרה של הפרטים". טירני מסר: "אני כל כך מאוכזב ומתוסכל. נצמדתי לכל הכללים ווידאתי שאני בריחוק חברתי מחבריי לקבוצה בבית המלון. גם הבדיקה שלי יצאה שלילית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי