צמרמורת: צפו בנאום של ערן זהבי לפני סקוטלנד

החלוץ כינס את השחקנים לפני ההתמודדות בגלאזגו ואמר להם: "אלו רגעים שלא חוזרים, לא מסיים את הקריירה מבלי לעלות לטורניר גדול". נאתכו הוסיף: "לא מוותרים על זה, אנחנו הולכים לעשות היסטוריה"

(גודל טקסט)

קרוב ל-24 שעות לאחר ההדחה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף היורו, ההתאחדות פרסמה הערב (שישי) את הנאום הנוגע ללב של ערן זהבי, שהפך בסופו של דבר לגיבור הטראגי של אותו משחק. בנוסף גם הקפטן ביברס נאתכו כינס את השחקנים לקראת המפגש הקריטי, שכאמור נגמר בהפסד ישראלי בפנדלים.

צפו בנאום של ערן זהבי

"אתם יודעים שלפני משחקים אני לא מדבר, אבל תמיד בשלי ונותן לכל אחד להתרכז בשלו". פתח ערן זהבי את דבריו: "היום אני רוצה להגיד לכם שאני גאה להיות חלק מהנבחרת הזאת, גאה לשחק אתכם. גאה כל רגע שאני על המגרש אתכם. אלו רגעים שלא חוזרים. לא חוזרים. אנחנו נותנים הכל היום".

"אלו רגעים של קריירה, אני לא מסיים את הקריירה בלי לעלות לטורניר גדול.  לא מסיים! תסתכלו עלי, כל אחד – לתת הכל על המגרש. אני רוצה להגיד שאני מאמין בכם, מאמין בנו – בכל אחד ואחד שעולה על טיבי, עשינו ליגת האלופות. מרציאנו – אתה משחק פה בליגה הסקוטית. ניר, חאתם – אתם כל יום מפרקים את השחקנים האלו".

ערן זהבי | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

"ביברס תסתכל עלי, יש לנו הזדמנות אחת, זו ההזדמנות האחרונה שלנו – אתה יודע את זה. מנור – איפה אתה? לא יהיו לך הרבה הזדמנויות כאלה בקריירה, לא יהיו. היום אתה צריך להראות על המגרש שיש על מי לסכום. היום אנחנו לא חוזרים לחדר ההלבשה בלי שנדע שעשינו הכל כדי לעלות".

ביברס נאתכו הוסיף: "פעם בחיים אנחנו לא מוותרים על זה אנחנו הולכים לעשות היסטוריה. זה שיש שחקנים גדולים מאיתנו זה לא אומר שניתן להם את הצ'אנס הזה. אנחנו הולכים לעשות היסטוריה. יש לנו שני משחקים. אין פה לחץ. לחץ זה כשההורים שלך בבית חולים או שהילד שלך בבית חולים. אין פה לחץ. פה אנחנו באים מכל הלב כדי לנצח את המשחקים האלה".

ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי