ניר ביטון נמצא חיובי לקורונה לאחר ששוחרר מנבחרת ישראל

אחרי טאהא, גם קשרה של סלטיק שלא ישחק מחר נגד צ'כיה בליגת האומות (ראשון 21:45) בשל פציעה, אובחן כחיובי לנגיף. פרט לכך לא אובחנו נדבקים נוספים

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואבת בסקוטלנד ששם קץ לחלום ההעפלה ליורו, נבחרת ישראל תארח את צ'כיה מחר (ראשון, 21:45) במסגרת ליגת האומות דרג ב' ולקראת המשחק, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי כלל השחקנים ושאר חברי המשלחת נמצאו שליליים בבדיקות הקורונה שנעשו אתמול. מנגד, מי שנמצא חיובי לנגיף הוא הוא הקשר ניר ביטון ששוחרר מהסגל עקב פציעה. קבוצתו סלטיק הודיעה על כך.

ביטון נבדק אמש (שישי ב-21:00) יחד עם כל שחקני הנבחרת, לפני ששוחרר מהסגל, אך סלטיק תיאלץ כעת להישאר בלעדיו ועל כן כתבה: "מעל 2,000 בדיקות ערכנו במסגרת המועדון ולא נמצא חיובי אחד. האירועים האחרונים במשחקי הנבחרות מתסכלים ומדאיגים. אנחנו נמצאים בעמדה לא פשוטה כי אנחנו מחוייבים לשחרר שחקנים למשחקי נבחרות ובריאותם צריכה להיות בעדיפות ראשונה".

כזכור, לואי טאהא אובחן כחולה בנגיף יממה לפני המשחק נגד סקוטלנד ובעקבות כך לא המריא חזרה לארץ יחד עם חבריו, כאשר גם בנבחרת הבריטית סטיוארט ארמסטרונג נמצא חיובי ערב המשחק. גם בנוגע למנור סולומון הייתה דאגה מסוימת, אחרי שהקשר הצטרף באיחור לסגל של וילי רוטנשטיינר בעקבות מקרי הדבקה שהיו בקבוצתו, שחטאר דונייצק, אולם עם קבלת תוצאות הבדיקות האחרונות, זוהי הפעם השנייה שסולומון יצא שלילי.

מלבד טאהא, גם ניר ביטון שוחרר מהסגל עקב פציעה בקרסול ולפני מסיבת העיתונאים שתיערך היום בשעה 17:15, רוטנשטיינר יחילט האם לצרף מחליפים לצמד הבלמים. הנבחרת תקיים הערב את האימון המסכם לקראת המשחק נגד צ'כיה, שגם אצלה אותרו מספר חולים היום, ומחר ייערך תרגול טקטי שבסיומו ייקבע ההרכב הפותח.

שחקני נבחרת ישראל | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי