דאבור ספג ביקורת קשה: "ווסטהאם ניצלה מאסון כשלא החתימה אותו"

פודקאסט כדורגל בריטי קטל את חלוץ נבחרת ישראל, שהיה מבוקש אצל "הפטישים", על ההופעה נגד סקוטלנד: "דייויד מויס בטח חש הקלה שהופנהיים סירבה למכור אותו"

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל התאכזבו מהיכולת של שחקני הקישור וההתקפה בנבחרת ישראל במשחק ההפסד לסקוטלנד, אך מסתבר שהביקורות לא מגיעות רק מבפנים: באתר של הפודקאסט הבריטי "פוטבול פאן קאסט" קטלו היום (ראשון) את מואנס דאבור בצורה קשה, כשטענו: "ווסטהאם ניצלה מאסון כשלא החתימה אותו".

כזכור, מנג'ר "הפטישים" דייויד מויס סימן את דאבור כאופציה לחיזוק ההתקפה שלו עוד בחלון ההעברות של ינואר, כאשר הבריטים הוסיפו כי גם במהלך הקיץ האחרון החלוץ הישראלי היה מועמד לקבוצה הלונדונית, אלא שאחרי הופעה פושרת שלו בחצי גמר פלייאוף היורו, באתר הפודקאסט נכתב: "מויס בטח חש הקלה שהופנהיים סירבה למכור אותו".

"דאבור נגע 52 פעמים בכדור אבל התקשה לייצר משהו, הוא רשם רק כדרור אחד ואפס איומים על השער, לעומת 13 איבודי כדור והפסד בארבעה משישה מאבקים", ניתחו הבריטים, "סביר להניח שרוטנשטיינר היה מתוסכל מההופעה של דאבור. ווסטהאם יכולה להרגיש ברת מזל שהופנהיים סירבה למכור אותו". אפילו כשהתייחסו לשער שכבש נגד באיירן מינכן, טענו: "זה הגול היחיד שלו בליגה המקומית העונה".

ליאם קופר, מואנס דאבור | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי