זהבי: "אני ודאבור הגענו לקללות, השלמנו בחדר ההלבשה וניצחנו"

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

לאחר השלושער שכבש ל-2:3 המטורף נגד סלובקיה, חלוץ נבחרת ישראל סיפר: "יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל זה היה יותר מתוק". העימות: "טוב לפעמים שיש כאלו אמוציות". דאבור: "אנחנו מרוצים מאוד מרוטנשטיינר"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל רשמה הערב (רביעי) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות לאחר שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על סלובקיה, כאשר ערן זהבי כבש שלושער אדיר במחצית השנייה.

בנוסף, חלוץ הנבחרת התעמת עם שותפו להתקפה מואנס דאבור במהלך הירידה למחצית, כאשר ישראל הייתה בפיגור כפול. הצמד לחץ ידיים במהלך ההפסקה, ובנוסף התחבק בסיום המשחק הסוער בסלובקיה.

"הייתה תקרית לא נעימה. היינו מתוסכלים מאוד. רצנו הרבה, איימו על השער וירדו להפסקה בפיגור. אני ודאבור לא הבנו אחד את השני, התווכחנו והגענו גם לקללות" אמר זהבי לאחר המשחק. "אבל הגדולה של שחקנים מובילים היא ללכת לחדר פנימי בחדר ההלבשה, לפתור את הכל, לצאת מחדר ההלבשה ביחד ולנצח. אני חושב שזה טוב לנבחרת שיש כאלו אמוציות. חושב שלא צריך להתייחס במיוחד לעימותים כאלו".

ערן זהבי, מואנס דאבור | אינסטגרם

המשחק שהיה: "זה היה משחק מצוין שלנו. מתחילת המשחק ועד סופו. היינו עדיפים. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל ופתאום נקלענו לפיגור. אני שמח שיצאנו מזה וניצחנו. עשינו משחק טוב מאוד והגענו להרבה מצבים. יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל זה יהיה יותר מתוק".

"אם אחרי 25 הדקות הראשונות היה 0:2 לישראל, אני לא חושב שמישהו יהיה מרים גבה. שיחקנו טוב מאוד. אני מסכים שלפעמים אנחנו החלוצים מבזבזים אנרגיות במקומות שאנחנו לא צריכים. אבל בואו גם לא נשכח שאנחנו לא דומיננטיים תמיד במשחקים. יש לנו הרבה כשרונות ואנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה. ללכת על כל הקופה ולא לפחד. יש לנו שחקנים טכניים ומסוכנים מאוד".

התפקוד שלו בנבחרת: "לא מסכים אם חלק מהדברים שאומרים עליי. אני לא בא לגנוב את ההצגה בנבחרת. אני רק רוצה לכבוש שערים. זו העבודה שלי. למה אני מקביע יותר בשנתיים האחרונות? שום דבר מיוחד לא קרה. אני משחק בתפקיד שלי רוב הזמן. מקבל כדורים למצבים טובים ונוחים. לפעמים כשזה נפתח אז לא עוצר. מקווה להמשיך ככה".

זהבי: "יכולנו לעשות את יותר קל אבל זה היה יותר מתוק" | אודי ציטיאט

מיד לאחר מכן מואנס דאבור הוסיף: "אם אני מסתכל על המשחק היום, הרגשתי מצוין. הרגשתי שעשיתי הרבה דברים טובים במגרש. ערן כבש שלושער ומגיע לו כל הכבוד שבעולם. הוא כוכב כולמי. כיף לנו שיש לנו אותו. לפעמים זה לא הולך לאחרים והוא מגיע. הוא שווה 1 מ-1".

חוסר המזל: "עברתי את זה בקבוצות. לפעמים זה לא הולך לך. אנחנו שמחים מאוד מהניצחון שלנו בנבחרת. חושב שרוטנשטיינר עושה עבדוה ממש טובה, אנחנו מרוצים ממנו מאוד. הוא עובד איתנו על הרבה דברים ומשפר אותנו. אפשר לראות את זה במשחקים האחרונים".

"עמדנו טקטית טוב ושיחקנו מצוין. היום כל נבחרת מגיעה לשחק מולנו יודעת שיהיה לה קשה נגדנו. ברור שחשבנו בחדר ההלבשה על המשחק בסקוטלנד ולמה לא נציחנו שם, אבל אי אפשר לבכות על זה עכשיו. ננסה להשתפר יותר ויותר ובעזרת השם בעתיד נעשה משהו גדול".

מואנס דאבור
דאבור. "אי אפשר לבכות על המשחק נגד סקוטלנד" | מאור אלקסלסי

המאמן וילי רוטנשטיינר סיכם: "כולם ראו מה קרה בין זהבי ודאבור על המגרש. מה שקורה בחדר ההלבשה זה רק לשחקנים. כולם ראו שהם שיחקו ביחד בצורה נהדרת במהלך המחצית השנייה, והם לחצו ידיים בהפסקה. כל מה שקרה ביניהם הסתיים כבר אז".

"זה היה ניצחון נהדר עבור הנבחרת. אני גאה בקבוצה עם האופי שהיא הראתה. זו הייתה הופעה טובה לדעתי. אני יכול להגיד שאני קצת עצוב. היינו יותר טובים נגד סקוטלנד מבחינת הכדורגל והיינו שווים נקודה אחת מול צ'כיה. בגלל כל זה אני מאוכזב. השחקנים עובדים. הם מרוכים מאוד וגם באימונים הם נותנים הכל. הם שיחקו טוב במחצית הראשונה אבל ירדו בפיגור 2:0 בגלל טעויות, כמו שתמיד קורה לנו".

ההישענות על זהבי: "זו תמיד אותה שאלה. יש לנו תלות בזהבי. אנחנו יכולים להגיד מהצד שסולומון הגיע למצבין, דאבור וגולסה יכולים גם לכבוש שערים, וייסמן היה מסוכן, אבל הנקודות מגיעות. כרגע סקוטלנד מעלינו ואנחנו לפחות שווים להם ולא מתחתיהם. אופיר מרציאנו? לא יכול להגיד שהוא טוח ימשיך בשער. זו הייתה טעות גדולה במשחק"

וילי רוטנשטיינר | איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי