בזמן העימות של דאבור וזהבי: רוטנשטיינר השתולל

האוסטרי שזכה למחמאות ("שיחק התקפי") וצפוי לסיים את דרכו בדצמבר, פספס את התגרה בין השניים משום שמיהר לחדר ההלבשה וזעם על היכולת: "הוא הוציא על שניים את העצבים וכעס על ההפקרות", אמר גורם בסביבת הנבחרת

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל רשמה אתמול (רביעי) קאמבק גדול כשמחקה פיגור 2:0 בסלובקיה בדרך לניצחון 2:3 במסגרת ליגת האומות. ערן זהבי כבש שלושער נפלא, לאחר שבמחצית היה מעורב בתקרית לא נעימה בה התעמת עם מואנס דאבור. מסתבר שבנבחרת עדיין ממשיכים לעסוק בריב בין שני החלוצים. המאמן וילי רוטנשטיינר החליט להשאירם על כר הדשא, ומתברר שהוא כלל לא ראה את חילופי הדברים ביניהם.

המאמן כעס על היכולת שהפגינו השחקנים ומיהר לרדת לחדר ההלבשה ועל כן פספס את התגרה ביניהם. הוא גם לא היה שותף לסולחה של שניהם. גורם בנבחרת אמר: "וילי היה האיש שעורר את השחקנים, הוא תפס שניים בכירים מהם בחדר ההלבשה כשהיה כעוס והוציא עליהם את העצבים – כדי שכולם יראו. הוא כעס על כך ששחקנים לא מילאו הוראות והפקירו את משחק ההגנה", אמר גורם בסביבת הנבחרת.

בהתאחדות קיימת שביעות רצון גדולה מהניצחון. זו לא רק החזרה מפיגור כפול תוך 20 דקות והשגת ניצחון שמקרב מאוד את ישראל להבטחת המקום בדרג השני של ליגת האומות על חשבון נבחרת שנחשבת איכותית יותר, אלא העובדה שהאוסטרי השיג ניצחון ראשון כמאמן הנבחרת והצליח להשתיק לא מעט ביקורות וזלזול בו ובשחקנים.

ערן זהבי חוגג | אודי ציטיאט

כפי שפרסמנו, רוטנשטיינר אמור לסיים את דרכו בתום הקמפיין הקרוב, נותרו עוד שני משחקים נגד צ'כיה בחוץ וסקוטלנד בבית בחודש הבא, אולם בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי שיחות בנושא המאמן הבא לא יתקיימו עד אז. רוטנשטיינר יעביר עד דצמבר דו"ח מקצועי על חצי השנה שלו כמאמן הנבחרת ורק אז תתקבל החלטה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, שייצאו לדרך במרץ 2021.

בסביבת ההתאחדות לכדורגל לא מכחישים שהכוונה היא למנות מאמן ישראלי, אך הבהירו: "לא עסקנו בנושא רוטנשטיינר אחרי ההפסדים ותוצאות התיקו ולא נעסוק בו לאחר ניצחון מרשים על סלובקיה".

רוטנשטיינר. ניצחון מרשים בסלובקיה | ההתאחדות לכדורגל

בהתאחדות גם שיבחו את רוטנשטיינר והשחקנים על גישתם אתמול: "בישראל רואים רק שחור, ארץ אוכלת יושביה. וילי הוא מאמן ראוי, שלא פחד להמר על מערך סופר התקפי אתמול בסיום ושיתף השבוע צעירים כמו מוחמד אבו פאני, עופרי ארד, עילאי אלמקייס ונטע לביא".

מנגד, היו קולות שמתחו ביקורת על החלטתו להמשיך עם מערך שלושת הבלמים ולא לפתוח כפי ששיחקה הנבחרת במחצית השנייה נגד צ'כיה. עוד נושא שעלה לדיון היה בחירתו של המאמן להעניק את חולצת ההרכב בפעם השלישית בתוך שבוע לשרן ייני, הקפטן ביברס נאתכו ואיתן טיבי שנראו לא טוב.

הנבחרת תשוב היום ארצה, כשהשחקנים הליגיונרים נפרדו בחלקם כבר לאחר המשחק והאחרים יטוסו הבוקר לקבוצותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי