בסלובקיה מודים: "זהבי השמיד אותנו". ברשת היללו: "מסי של ישראל"

ערן זהבי | אודי ציטיאט

אחרי שהפציץ שלושער והחזיר את הנבחרת מפיגור כפול ל-2:3 בסלובקיה, הכוכב סחט מחמאות: "כל אירופה מדברת רק על שחקן אחד". כל התגובות מרחבי היבשת

(גודל טקסט)

אחרי שהחזיר את נבחרת ישראל מפיגור 2:0 ל-2:3 מדהים בחוץ נגד סלובקיה בליגה האומות עם שלושער בלתי נשכח, ערן זהבי זכה לכותרות מחמיאות ברחבי היבשת. "הופעה ששווה זהב – כל אירופה מדברת על שחקן אחד", נכתב בהולנד. בגרמניה שיבחו: "זהבי התפרע עם שלושער מושלם – בראש, בשמאל ובימין".

זהבי, שהעלה את מאזנו ל-24 שערים במדי הנבחרת וטיפס למקום השני, חולם לנפץ את שיאו של מוטל'ה שפיגלר, שניצב בפסגת טבלת המבקיעים עם 33 שערים, תשעה יותר. על פניו זו משימה לא פשוטה, אך כנראה שלא עבור מי שאחראי לשיא השערים לעונה אחת בליגת העל בישראל ובליגת הסינית. אגב, 18 מתוך 24 השערים של זהבי, 75%, נכבשו אחרי גיל 31. כלומר, במהלך השנתיים האחרונות. פשוט מדהים.

לא מעט אתרים בחו"ל העניקו לחלוץ הנבחרת את הציון 10. כצפוי, גם ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים למופע של הפנומן הישראלי. "כמו מסי עבור בארסה ורונאלדו עבור יובה, כך זהבי עבור ישראל. כל דבר טוב בנבחרת הזו בא ממנו. צוות של איש אחד", נכתב ברשת. אוהד אחר כתב: "זהבי הוא הדבר הכי טוב שאי פעם יצא ממדינת ישראל".

למרות שאיבדו יתרון כפול וספגו הפסד צורם במיוחד, שככל הנראה יוריד אותם לדרג השלישי בליגת האומות, גם בסלובקיה מיהרו להריע לגיבור הערב: "זהבי השמיד לחלוטין את ההגנה שלנו, אבל אין מה להתפלא, הוא לוהט כבר שבע שנים ברציפות. נותר רק לתהות מה היה קורה לו הבלם מילאן שקריניאר היה זמין לשחק".

ברשת התמוגגו מזהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי