הרשויות לא צפויות לפעול נגד מרקוס רוגן

לאחר שהמנהל המנטלי עלה על טיסה לארה"ב על אף שנמצא חיובי לקורונה אחרי המשחק נגד צ'כיה, בהתאחדות טוענים כי הוא כבר לא ישוב ארצה וספק אם יינקטו צעדים נגדו מעבר לסיום ההתקשרות

(גודל טקסט)

יממה לאחר שנודע על כך שמרקוס רוגן, המאמן המנטלי של נבחרת ישראל, עלה על טיסה וזאת למרות שנמצא חיובי לקורונה אחרי המשחק נגד צ'כיה, בהתאחדות לכדורגל מבהירים כי בכך הסתיימה דרכו – כחודשיים לפני שכל צוות האימון הזר שהביא איתו רוטנשטיינר אמור לעזוב.

באשר לרוגן שעבר על החוק בצורה בוטה, על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל אין כל כוונה לפעול נגדו בנושא מתוך הבנה שהוא כבר נמצא בארצות הברית וכלל לא נוצר איתו קשר בימים האחרונים וגם רשויות החוק לא צפויות להתערב מתוך הבנה שרוגן כבר לא ישוב ארצה.

כפי שפרסמנו, רוטנשטיינר צפוי לקבל פיצוי של שבע משכורות ולסיים את דרכו בנבחרת ישראל לאחר משחקי ליגת האומות הנותרים נגד צ'כיה וסקוטלנד, במטרה להחליפו בצוות ישראלי כשידוע כי המועמדים המובילים הם יוסי אבוקסיס וניר קלינגר.

מרקוס רוגן
רוגן. עזב לארה"ב ולא יחזור | ההתאחדות לכדורגל

היום בשעה 12:00 תיערך מסיבת עיתונאים ובמהלכה וילי רוטנשטיינר צפוי להתייחס לעבירה החמורה שביצע רוגן, כמו גם למשחקי הנבחרת האחרונים נגד סקוטלנד, צ'כיה וסלובקיה ואולי גם יתייחס לעתידו בישראל. אגב, רוטנשטיינר טען בפני אנשים בהתאחדות כי לא היה מודע להפרת הבידוד מצד רוגן והחלטתו לעלות על טיסה וכמובן שהתאכזב ממנה מאוד ואף נפגע מאותו צעד שהוסתר ממנו. כידוע, רוגן הצליח לעלות על טיסה בכך שהציג את בדיקת הקורונה הקודמת, שנעשתה למשחק נגד סקוטלנד, בה יצא שלילי לנגיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי