בהתאחדות הישראלית יתבעו את ההתאחדות הנורבגית

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט, אוסטריה

לאחר ביטול המשחק, בהתאחדות לא קנו את ההסבר של הנורבגים: "תירוצים. הם יודעים שיקבלו מראש מאופ"א וגם מאיתנו על הוצאות מיותרות". שחקן בנבחרת: "קיבלנו את העניין בהפתעה גמורה"

(גודל טקסט)

דרמה באוסלו. אחרי שהרשויות בנורבגיה הודיעו על ביטול משחק הידידות שעות ספורות לפני פתיחתו וזאת בין היתר לאחר שהחלוץ מואנס דאבור נמצא חיובי לנגיף הקורונה, שחקן בנבחרת ישראל הגיב להחלטה והבהיר שמבחינת השחקנים מדובר בהחלטה מבורכת. כמו כן, ההתאחדות הישראלית שוקלת לתבוע את מקבילתה. כרגע, אין שינוי בשעת הטיסה ומחר הנבחרת צפויה להמריא ישירות לצ'כיה.

שחקן בנבחרת אמר: "אנחנו עדיין במלון, קיבלנו את העניין בהפתעה גמורה. לא אמרו לנו אם יש קשר לדאבור או לא, רק שהמשחק בוטל ושממריאים לצ'כיה. אם אתה שואל אותי, אז העניין הזה יצר כאן רעש מסוים. כנראה שהם חוששים שזה ישפיע, למרות שכל שחקני הסגל יצאו שליליים לקורונה".

בעקבות העניין הזה, כאמור, בהתאחדות לכדורגל שוקלים לנגיע תביעה נגד ההתאחדות הנורבגית. "עשינו בדיקות, אין שום סיבה לדחות את המשחק", אמרו. בנורבגיה טענו שהמשחק התבטל בין היתר גם בגלל דאבור ומחשש להתפרצות הנגיף, אך בהתאחדות הישראלית לא קנו את ההסבר וטענו: "שלב התירוצים החל. הם יודעים שיקבלו בראש מאופ"א וכמובן שגם מאיתנו על הוצאות מיותרות".

מואנס דאבור | Guenther Iby/SEPA.Media /Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי