במקום משחק: טיבי ואלחמיד ערכו אימון קל באצטדיון באוסלו

חאתם עבד אלחמיד | ההתאחדות לכדורגל

לאחר שהמשחק בנורבגיה בוטל, רוטנשטיינר ושחקניו עלו לכר הדשא לאימון ומחר ייצאו לצ'כיה. ניסיון להכשיר את צמד הבלמים למשחק ביום ראשון, בדיקות קורונה ייערכו ביום שישי

(גודל טקסט)

במקום המשחק הידידותי נגד נבחרת נורבגיה שבוטל, קיימה הערב (רביעי) נבחרת ישראל באצטדיון בו אמור היה להתקיים המשחק והשחקנים הגיבו לכך בשמחה גדולה. הנבחרת תמריא כבר מחר לצ'כיה למשחק נגד הנבחרת המקומית ביום ראשון, ולאור העומס הגדול על השחקנים בקבוצותיהם, בהחלט נרשמה הקלה מצדם שהם לא יצטרכו לשחק 90 דקות נוספות ועוד מול יריבה איכותית כמו נורבגיה.

המאמן וילי רוטנשטיינר הבהיר לשחקנים כי מבחינתו ביטול המשחק מול נורבגיה הינו בגדר היסטוריה ושכעת יש להתרכז אך ורק במשחק נגד צ'כיה, ששלושה ימים אחריו ייערך בנתניה משחק סיום ליגת האומות נגד סקוטלנד.

שני הבלמים איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד, שנמצאים בשלבי התאוששות מהפציעות בשריר הירך האחורי וגם כך לא היו מתוכננים לשחק היום, קיימו אימון קל בנפרד משאר השחקנים והתקווה היא שהם ישובו לאימונים מלאים ביום שישי ויוכיחו כי הם כשירים לפתוח ברכב במשחק בצ'כיה.

הנבחרת תמריא מחר לצ'כיה ושם תפגוש את החלוץ אוסמה חלאיילה שהוזמן במקומו של מואנס דאבור. שחקני הנבחרת יעברו ביום שישי בדיקת קורונה נוספת, בתקווה שהשחקנים ששהו בסביבתו של מואנס דאבור, בייחוד ביברס נאתכו, לא נדבקו בנגיף קורונה.

טיבי. אימון קל בצדי המגרש | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי