נאתכו: "לרדת דרג? אין בארץ סבלנות אם נפסיד"

ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

לקראת המשחק נגד צ'כיה בליגת האומות (ראשון, 21:45), קפטן נבחרת ישראל סיפר: "אף אחד לא יהיה כאן אם נפסיד. העובדה שסקוטלנד וסלובקיה עלו ליורו צובטת". המשחק הקרוב: "נפגוש את הקבוצה הטובה ביותר בבית"

(גודל טקסט)

לאחר הסערה סביב ביטול משחק הידידות נגד נורבגיה, נבחרת ישראל עורכת הכנות אחרונות לקראת משחקה מחר (ראשון) נגד צ'כיה, זאת במסגרת המחזור החמישי של ליגת האומות.

הנבחרת הישראלית מדורגת כעת במקום השלישי בבית ב', עם חמש נקודות לאחר ארבעה משחקים, והיא רחוקה רק נקודה אחת נגד יריבתה מחר. לשתי הנבחרות קיים סיכוי לסיים במקום הראשון, מה שיהפוך את המשחק הקרוב לקריטי במיוחד.

לקראת המשחק, הקפטן ביברס נאתכו סיפר: "האם עדיף לנו לרדת לדרג C? יש בזה משהו. אבל אם נרד לדרג הזה, כנראה נצטרך להפסיד כמה משחקים ואז אף אחד לא יהיה פה, במיוחד עם הסבלנות שיש בארץ. המטרה כרגע היא להישאר כאן. אם מסתכלים על הסיכויים לעלות לטורניר גדול, כמובן שדרך C ו-D יהיה קל יותר לעלות. אנחנו חושבים שאנחנו מסוגלים להתמודד עם הנבחרות בדרג B".

נאתכו: "עם הסבלנות שיש בארץ, אף אחד לא יהיה פה" | ההתאחדות לכדורגל

ביום חמישי האחרון נבחרת סקוטלנד עלתה ליורו 2020 לאחר שניצחה את סרביה בגמר הפלייאוף, לאחר שכזכור הדיחה את ישראל בשלב חצי הגמר. נאתכו התייחס להישג של הסקוטים והודה: "זה צובט מאוד. כולנו ראינו מה היה. היינו במרחק של פנדל אחד ואנחנו בגמר ולך תדע מהי יהיה".

"אבל אנחנו כבר לא שם ואנחנו צריכים להסתכל רק קדימה. רק לפני חודש ניצחנו את סלובקיה והם גם עלו ליורו, אז זה גם עניין שצובט לנו. היינו רחוקים רק פנדל אחד מניצחון על סקוטלנד, אבל אף אחד לא יזכור את זה".

האיכות של צ'כיה: "מבחינת איכות, זו הנבחרת הכי חזקה בבית. לגבי המשחק הראשון נגדה, בחצי שעה הראשונה היה קשה לנו מאוד והיא שלטה במאת האחוזים. אחרי זה נכנסו למשחק וכן מצאנו את הדרך שלנו. מקווה שזה יראה ככה. זה נכון שצ'כיה כרגע במקום השני, אבל מחר אנחנו הולכים לשחק נגד הנבחרת הכי טובה בבית שלנו".

נאתכו במהלך המפגש הקודם נגד צ'כיה: "הנבחרת הכי חזקה בבית" | מאור אלקסלסי

היחס לליאור רפאלוב והביקורות נגדו: "אני מכיר את רפאלוב כבר שנים. הוא שחקן נהדר והוא נמצא בכושר נהדר. אני לא חושב שלא מכבדים אותו. יש מאמן שהחליט על דרך מסוימת ועל השחקנים שלו שהוא רוצה.

"הביקורות נגדי? לפעמים הן מצליחות לחדור ולהשפיע, לפעמים גם מורגש שזה לא מסיבות שקשורות לכדורגל. אבל אני צריך להיות מספיק חזק ולהתמודד עם זה, כנראה בגלל זה אני משחק יותר מ-10 שנים בחו"ל" סיכם נאתכו.

לאחר קשרה של פרטיזן בלגרד, המאמן וילי רוטנשטיינר הוסיף: "צ'כיה זו מדינת כדורגל מצוינת, ברור שהיא הפייבוריטית לניצחון, אבל התחושה אצלי חיובית מאוד אחרי האימונים האחרונים. התכנית שלנו היא לקחת נקודות ומחר נראה אם זה אפשרי. זה אתגר גדול ואם אנחנו רוצים להתקדם ולהתפתח אז נצטרך לעמוד בו".

רוטנשטיינר. "התכנית שלנו היא לקחת נקודות" | ההתאחדות לכדורגל

על האפשרות שנבחרת ישראל תצליח יותר אם תרד בדרג אמר האוסטרי: "אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל קדימה. הרי אפשר גם לעלות דרג. לדעתי, רק כרגע זה יותר קשה להעפיל מדרג B. היינו שווים מול הקבוצות מהדרג שלנו והמטרה שלנו היא להישאר, אני לא מסתכל למטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי