מסתמן: גולסה ייפתח נגד צ'כיה על חשבונו של וייסמן

אייל גולסה | ההתאחדות לכדורגל

קשר מכבי תל אביב נראה טוב באימונים של הנבחרת וצפוי לקבל את הקרדיט מרוטנשטיינר, חלוצה של ויאדוליד ישולב מהספסל. בהיעדרו של דאבור, סולומון תורגל בחוד לצד זהבי. מרציאנו בין הקורות. ההרכב המסתמן בפנים

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתארח מחר (ראשון, 21:45) באצטדיון "דוסאן ארנה" שבפלזן ותתמודד נגד צ'כיה במסגרת המחזור החמישי של ליגת האומות.

המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר דיבר הערב במסיבת העיתונאים והבהיר כי הוא מגיע כדי "לקחת נקודות" ולאחר מכן תרגל את ההרכב איתו הוא מתכנן לפתוח נגד הצ'כים.

בנבחרת ישראל מספרים כי המאמן האוסטרי מעריך מאוד מקצועית את אייל גולסה, שהיה השחקן הבולט ביותר במהלך האימונים לקראת נורבגיה וצ'כיה.

גולסה עם וייסמן. הקשר עשוי לפתוח על חשבונו של החלוץ | ההתאחדות לכדורגל

שיתופו של קשר מכבי תל אביב במשחק הקרוב הוא בגדר חובה אצל רוטנשטיינר, ונראה שהוא יעלה ב-11 על חשבונו של שון וייסמן.

חלוצה של ריאל ויאדוליד הספרדית תורגל גם הוא, אך הוא עשוי לשחק רק במצב בו הנבחרת תזדקק לחזור מפיגור. ערן זהבי ייפתח בחוד, לצידו של מנור סולומון.

למרות הביקורות שספג אחרי הטעויות שביצע בשער, אופיר מרציאנו היה זה שתורגל במהלך האימון הערב בין הקורות. בכל מקרה, רק במהלך האימון הטקטי מחר ולאחר ישיבה של הצוות, יוחלט סופית על ההרכב.

סולומון. צפוי לפתוח בחוד ליד זהבי | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, דור פרץ, אייל גולסה (שון וייסמן), מנור סולומון, ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי