המסר של השחקנים הבכירים לגבי זהות המאמן של נבחרת ישראל

וילי רוטנשיינטר
וילי רוטנשיינטר | ההתאחדות לכדורגל

לפני צ'כיה (21:45), השחקנים רוצים המשכיות והבהירו כי מבחינתם וילי רוטנשטיינר צריך לעמוד על הקווים גם בקמפיין מוקדמות המונדיאל. לשם כך, האוסטרי יצטרך לסיים את ליגת האומות בטעם טוב

(גודל טקסט)

אחרי שמשחק הידידות בנורבגיה בוטל ברגע האחרון, נבחרת ישראל תתארח הערב (ראשון ב-21:45) בפלזן אצל נבחרת צ'כיה החזקה ותנעל את קמפיין ליגת האומות שלושה ימים לאחר מכן, במשחק ביתי נגד נבחרת סקוטלנד שכידוע העפילה ליורו ממש לאחרונה. לקראת קמפיין מוקדמות המונדיאל שיחל בעוד כחצי שנה, בנבחרת ובסביבתה עוסקים בעתידו של המאמן וילי רוטנשטיינר, כשהשחקנים הבכירים בסגל תומכים בהשארתו. לשחקנים ברור כי הם לא קובעים, אך המסר שהועבר לכל הגורמים היה זהה – רוצים המשכיות.

על מנת "להשתיק" את הגורמים הבכירים אשר דוחפים להחלפתו, רוטשטיינר יצטרך לסיים את קמפיין ליגת האומות בטעם טוב וגם השחקנים, שתומכים בו, מבינים זאת היטב. בשבוע הבא, עם סיום הקמפיין, יגיש האוסטרי דו"ח מקצועי להתאחדות ויקיים פגישה עם היו"ר אורן חסון במהלכה עתידו צפוי להתבהר – המשך דרכו על הקווים, חזרה לעמדת המנהל הטכני או סיום דרכו וחזרה לאוסטריה עם פיצוי בגובה 700 אלף ש"ח וזאת על פי הבנות שנקבעו בין הצדדים עוד בטרם מינויו למאמן נבחרת ישראל.

באשר למשחק הערב, בנבחרת מקווים להמשיך את המומנטום מהניצחון בסלובקיה. הבוקר נערך אימון קל שכלל בעיקר משחקונים במשך חצי שעה, אולם הרכב לא תורגל. בהיעדרו של מואנס דאבור אשר נמצא חיובי לקורונה, עדיין קיימת התלבטות בין אייל גולסה לשון וייסמן, כשהראשון זוכה לעדיפות. אופיר מרציאנו, שאמור היה לרדת לספסל מול נורבגיה, צפוי להמשיך בין הקורות ועל הספסל ימתין להזדמנות שלו איתמר ניצן. ערן זהבי ימשיך בחוד ואילו מנור סולומון ינסה להזין אותו בכדורי עומק. בכנפיים יוצבו אלי דסה וטאלב טוואטחה ובמרכז ההגנה יעלו איתן טיבי, ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד.

ערן זהבי
ערן זהבי, הבוקר באימון בצ'כיה | ההתאחדות לכדורגל

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמד, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, דור פרץ, אייל גולסה (שון וייסמן), מנור סולומון, ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי