רוטנשטיינר יסיים את דרכו אחרי סקוטלנד, גרנט מועמד

האוסטרי שלא עמד ביעדים ייפגש בשבוע הבא עם יו"ר ההתאחדות ויוצע לו להמשיך כמנהל הספורטיבי של הנבחרות הצעירות. גם אפשרות של פיצוי כספי נשקלת. גורמים בכירים תומכים במינוי המאמן שלא הפסיד בקמפיין 2006

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הפסידה אתמול (ראשון) 1:0 בצ'כיה ולא הצליחה להמשיך ביכולתה מהניצחון 2:3 על סלובקיה. ביום רביעי הקרוב תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת סקוטלנד במשחק האחרון במסגרת ליגת האומות. יהיה זה גם משחקו האחרון של וילי רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל. האוסטרי, כך משוכנעים בהתאחדות, לא עמד במטרות המוגדרות כשהנבחרת נכנעה לסקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, ומעבר לכך נשקפת סכנה אמיתית לירידת הנבחרת לדרג C.

המאמן האוסטרי ייפגש בשבוע הבא עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, פגישה בה ייאמר לו כי הוא נפרד מתפקידו. לרוטנשטיינר יוצע להמשיך כמנהל הספורטיבי של הנבחרות הצעירות וכן ניהול קורס הפרו, ללא מעורבות מקצועית בנבחרת.

אם באותה הפגישה יבקש רוטנשטיינר לשוב למשפחתו באוסטריה הוא יקבל פיצוי מוסכם בגובה 700 אלף שקלים והצדדים ייפרדו ברוח טובה.

וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

בעוד שלושה שבועות, בתאריך השבעה בדצמבר תתקיים הגרלת משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 והמשחק הראשון ייערך באמצע חודש מרץ ובמסדרונות ההתאחדות כבר החלו בדיבורים מאחורי הקלעים על זהות היורו של האוסטרי. שמו של אברם גרנט, שזכה לתמיכה מגורמים בכירים בכדורגל הישראלי, עשוי לקבל פנייה. כזכור, גרנט כבר אימן במשך ארבע שנים בין 2002 ו-2006 והוביל את הנבחרת לקמפיין ללא הפסד במוקדמות המונדיאל.

שמות נוספים עליהם מדברים כבר תקופה ארוכה הם יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע וכן ניר קלינגר מהפועל תל אביב. בהתאחדות כבר קיבלו החלטה שלא למנות מאמן זר נוסף אחרי אנדי הרצוג ורוטנשטיינר. אלון חזן, ששימש כעוזר של השניים, הוא המועמד המוביל לרשת את ניר לוין בתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה עד גיל 21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי