ייני, וייסמן ומנחם צפויים לפתוח מול סקוטלנד, נאתכו יירד לספסל?

רוטנשטיינר לא תרגל את ההרכב לקראת משחק הנעילה של ליגת האומות, אך מסתמן כי בלם מכבי ת"א יחליף את אלחמיד המורחק וחלוץ ויאדוליד יוצב לצד זהבי. התלבטות בין הקפטן ללביא. אימון חלקי לגולסה, ביטון ולסולומון

(גודל טקסט)

היום בשעות הערב (שלישי) קיימה נבחרת ישראל את האימון המסכם, לקראת משחק הנעילה של ליגת האומות נגד סקוטלנד באצטדיון בנתניה. המאמן וילי רוטנשטיינר החליט שלא לתרגל את ההרכב וגם לא את המערך בו מתכוון לפתוח במשחקון הפנימי.

בשל העומס הרב, שחקנים בדמותם של אייל גולסה, ניר ביטון ומנור סולומון ערכו אימון חלקי, עם זאת השיקול האם להכליל אותם ב-11 מחר יהיה מקצועי בלבד. על פי המסתמן שרן ייני יהיה זה שיחליף את חאתם עבד אלחמיד המורחק. את עמדת המגן השמאלי צפוי לתפוס מחר סאן מחנם.

לגבי הקפטן ביברס נאתכו, האוסטרי עדיין מתבלט ורק לקראת המשחק יחליט האם להכלילו בהרכב או להציב נטע לביא על חשבונו. עוד שחקן שאמור לפתוח מחר הוא שון וייסמן שיסייע לערן זהבי בחלק הקדמי ואילו מנור סולומון יוסט לכנף.

מוכנים למחר! 🇮🇱👊🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 #elel_israel #uefanationsleague

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Tuesday, November 17, 2020

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, שרן ייני, ניר ביטון, איתן טיבי, סאן מנחם, ביבראס נאתכו (נטע לביא), דור פרץ, מנור סולומון (אייל גולסה), שון וייסמן, ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי