לקראת הקמפיין הבא: אלון חזן מועמד לאמן את הנבחרת הצעירה

לאחר שמוקדמות היורו עד גיל 21 הסתיימו בהפסד 3:0 לספרד, בהתאחדות סימנו את עוזרו של וילי רוטנשטיינר כמי שעשוי להחליף את ניר לוין, שסיים את דרכו ואמר: "יש פה שחקנים עם אופי נהדר שיגיעו לנבחרת הבוגרת"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הצעירה סיימה אתמול (שלישי) את קמפיין מוקדמות היורו עד גיל 2021 עם הפסד 3:0 לספרד, כשגם המאמן ניר לוין עמד בפעם האחרונה על הקווים של הנבחרת הצעירה. קמפיין שנפתח בצורה מעוררת תקוות, כשהנבחרת סחטה תיקו 1:1 מאותה ספרד, רק הידרדר מאותה נקודה וכלל שלושה ניצחונות בלבד ב-10 משחקים, בנוסף להפסד די משפיל לנבחרת הקטנה מאיי פארו.

"יש לנבחרת הזו שחקנים טובים עם אופי נהדר וחלק מהם יגיעו לנבחרת הבוגרת, כי זו המטרה בנבחרת הצעירה", אמר לוין לאחר המשחק אתמול. כאמור, מאמן אחר יהיה זה שיעבוד עם השנתון הבא ומי שנחשב למועמד המוביל להחליף את לוין הוא עוזרו של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן. בכל מקרה, ההחלטה תתקבל במהלך חודשים ינואר ופברואר ב-2021.

בין השחקנים שהיו חלק מהסגל הנוכחי ויוכלו להמשיך לשחק בנבחרת הצעירה נמצאים: עומר ניראון, דניאל פרץ, גיל כהן, ליאל עבדה, עידו שחר, עדן קארצב, מוחמד כנעאן, אורי דהאן ואושר דוידה.

לוין. בקמפיין הבא הוא לא יהיה על הקווים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי